Tuesday 31 December 2013

 Beloved One that we be.  Very crazy ???or whatever times are upon us now   I am still moving robot like and now the body moves as if it is mechanised and creaks in every joint. The heart expands and comes in again and sometimes my back feels like it is being sawn in half and I walk with all and accept all knowing we move closer and closer to total absolute Light of LOVE and so it is. Also my contacts disappeared from my computer and so many of you have answered my SOS to send address es so please if you can send me a quick email and I will have them automatically in my contacts.  I make too many mistakes when I copy them so please if you have a moment send me a quick email and I thank you  It is summer and the mornings are quite chilly and then the sun comes our really really hot instantly and then in a minute it drops from 34 to 20   So we play with clothes a lot off on off on and feel blessed to have clothes we love you soooooooo mwa mwa.

                                                                                                                   ***

ukochana Jednio którą jesteśmy. Całkowite wariactwo ??? albo czasy jakieś dziwne nadeszły. Nadal poruszam się jak robot a moje cziało czujes się jak zmechanizowane i trzeszczey w stawach.Moje serce się rozszeża i spowrotem wraca do środka a plecy czasami wydają się jakby były przecinane na pół ale wszystko to akceptuje wiedządz że jesteśmy coraz bliżej i bliżej absolutnego światła i MIŁOŚCI i tak już jest. Takkże mije kontakty zniknęły z mojego komputera więc wielu z was odpowiedziało na moje SOS by przesłać te adresy ponownie a zatem prosze wyślijcie mi krótkiego maila a ja zapisze sobie adresy automatycznie. Robie zbyt dużo błędów kopiując je więc poświęćcie minutke na napisanie maila i dziękuje wam za to. Jest lato i poranki są bardzo chłodne a potem wschodzi słońce i robi się intensywnie gorąco a potem w minute temperatura spada z 34 do 20. Tak więc bawimy się ciągle ubraniami zakładając je i zdejmując i czujemy sie pobłogosławieni że mamy ubrania. Kochamy was taaaaaaak bardzo mwa mwa.

1 comment:

  1. A cóż to? - pomyślałam wczoraj, bo poczułam jakbym miała brodę podczepioną na nitce... i różne inne rzeczy podobne do tych, o których Ty piszesz. A serce "rozproszone" na wszystko wokół, radosne, uważne i obserwujące. Ściskam Was mocno! :-)

    ReplyDelete