Tuesday 17 December 2013

Hello, my darling ONE.  More and more I feel light and joy.    We have been playing the actualization of inner Light every day and I sing the language of love and feel the expansion of Self   On the 12 12 13 I felt a huge shift and I believe through till the Summer Solstice and Winter Equinox wil be a huge shift for all into greater awareness and living from the inner Love that we are      Be the Light my Darling One and shine shine shine with a smile with a look just be thee the total. THEE.    I am with you and I am being delighted by the inspiration coming to me every day from my family throughout Poland of Beloveds living the Wisdom and being inspired to bring transformation to all with great great love. So my darlings our dream and vision of seeing PeLoHa being lived in the world is happening and we are so very very blessed to be witness to your transformation.  Love love love and grace for all in this moment of transformation. PeLoHa is.

* * *

Kochana Jednio. Czuję coraz więcej Światła i radości. Codziennie bawimy się w realizację wewnętrznego Światła i śpiewam językiem miłości i czuję rozszerzanie się Jaźni. W dniu 12 grudnia 2013 poczułam olbrzymie przesunięcie, i wierzę, że do letniego i zimowego przesilenia nastąpi u wszystkich olbrzymie przesunięcie ku większej świadomości i życiu opartemu na wewnętrznej miłości, którą jesteśmy. Bądźcie Światłem, moja kochana Jednio, i emanujcie blaskiem, blaskiem, blaskiem, uśmiechem, spojrzeniem, po prostu bądźcie totalnie sobą. SOBĄ. Jestem z Wami i jestem zachwycona inspiracją, która do mnie przychodzi co dnia od mojej rodziny z całej Polski, od Ukochanych, którzy realizują Mądrość i czerpiąc inspirację wspierają transformację dla wszystkich, z wielką, ogromną miłością. A więc, Kochani, nasze marzenie i wizja żywego Pokoju, Miłości i Harmonii (PeLoHa) spełnia się i mamy tyle szczęścia, że możemy być świadkami transformacji. Miłość, miłość, miłość i Łaska dla wszystkich w tej chwili przemiany. PeLoHa jest.

No comments:

Post a Comment