Friday 20 December 2013

Beloved One that we be today and tomorrow we will receive divine energy which since time began we have never received please be as still as you can be .  Breathe and allow the NEW  please.   I will listen( the I all ways being we)to Anrita s u tube  the actualisation of the inner Christ and sound the language of love  which I have enjoyed since I was 4 and now it returns to take me home .  I am excited in a very peacefull and beautiful way for all is now Peace Love and Harmony.  And we live this consciously now and so it is.  With love and gratitude to all and to dearest Tomek who weaves his magic of language through the message   PeLoHa lives now consciously on earth and we moment by moment become ONE Maral            

                                                                                                      ***

Kochana JEDNIO którą jesteśmy, dziś i jutro otrzymamy tyle boskiej enrgii jak jeszcze nigdy od począdku czasu a więc prosze bądzcie wyciszeni jak tylko możecie. Oddychajcie i przyjmijcie NOWE. Ja będe (to Ja zawsze będzie znaczyć My) słuchać na You Tube'ie aktualizacji wewnętrznego Chrystusa Anrity i dzwięków języka miłości którym cieszyłam się od czwartego roku życia i teraz pozwoli mi wrócić do domu. W pewien spokojny i piękny sposób jestem podekscytowana bo wszystko co jest teraz to Pokój, Miłość i Harmonia, i przeżywamy to świadomie i tak już jest. Miłość i wdzięczność dla wszystkich i Tomka, który wplata swoją jezykową magie do tych wiadomości. PeLoHa żyje teraz świadomie na ziemi a my stajemy się z momentu na moment JEDNOŚCIĄ. Maral 

No comments:

Post a Comment