Saturday 26 November 2016

Beloved One that we be more and more consciously now. May our day be filled with love and gratitude for the journey we are all on as we walk in the New Precious Land of Gaia.  More and more I am living the new way living in the moment and giving thanks for all that is presented  Sometimes confusing  and I breathe through and very quickly am in the zone of inner peace where I feel and know more and more I feel to be    I can walk easier in inner peace when it is absent I do feel lost and alone and so know immediately when I am out of my inner peace so breathe and arrive again at the place where I know joy and all that is in the moment. I continue to see and hear with my heart and so all is perfect and when I feel other than I send Love and Light without judgement of whatever is presented and move on with the knowing we are One. PeloHa all ways maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍

Ukochana Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my coraz wi臋cej i bardziej 艣wiadomie teraz By nasz dzie艅 wype艂niony by艂 mi艂o艣ci膮 i wdzi臋czno艣ci膮 za podr贸偶 w kt贸rej wszyscy jeste艣my gdy偶 poruszamy si臋 po Nowej Cennej Ziemi Gai. Coraz wi臋cej i bardziej 偶yj臋 na nowy spos贸b w chwili obecnej i dzi臋kuj臋 za wszystko co jest przedstawiane czasami pe艂ne zam臋tu przez kt贸ry oddycham i  nast臋pnie bardzo szybko znajduj臋 si臋 w strefie wewn臋trznego pokoju gdzie czuj臋 i wiem wi臋cej i wi臋cej czuj臋 by by膰  Poruszam si臋 z wi臋ksz膮 艂atwo艣ci膮  w wewn臋trznym pokoju gdy go nie ma czuj臋 si臋 naprawd臋 zagubiona i sama, wi臋c wiem natychmiast kiedy jestem poza moim wewn臋trznym spokojem, wtedy oddycham i przybywam zn贸w w miejsce mojego wewn臋trznego pokoju, gdzie znam rado艣膰 i wszystko co istnieje w danej chwili. Nie przestaj臋 patrze膰 i s艂ysze膰 swoim sercem  i tak wi臋c wszystko jest idealne i kiedy czuj臋 inaczej wtedy wysy艂am Mi艂o艣膰 i 艢wiat艂o bez os膮dzania czegokolwiek co jest prezentowane i ruszam dalej wiedz膮c 偶e jeste艣my Jednym. PeLoHa zawsze w ka偶dy spos贸b maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment