Thursday 24 November 2016

Beloved One that we be in the Now.  I feel to share I find my Self giving thanks for all ongoing everyday and when I wake in the night.  All is as we create and so it is and the more we breathe through and give thanks for all that is presented we expand our Self and our wisdom simply is  just as it is with our children of the Light the Leaders by example that the children are and so be it.  No words I find I am in silence so much more these days and that feels to be exactly where I need to be Love Love Love PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my Teraz. Czuj臋 by przekaza膰 偶e odkrywam jak moja Ja藕艅 dzi臋kuje za wszystko co nast臋puje ka偶dego dnia i kiedy budz臋 si臋 w nocy. Wszystko jest tak jak tworzymy, tak si臋 dzieje i im wi臋cej oddychamy poprzez to i dzi臋kujemy za wszystko co jest manifestowane rozszerzamy swoj膮 Ja藕艅 i nasza m膮dro艣膰 istnieje po prostu tak jak to dzieje si臋 z naszymi dzie膰mi 艢wiat艂a Przyw贸dcami b臋d膮cymi przyk艂adem kt贸rym dzieci s膮 wi臋c niech b臋dzie.   Nie odnajduj臋 wi臋cej s艂贸w jestem w ciszy cz臋艣ciej ostatnio i  odczuwam 偶e to jest dok艂adnie gdzie potrzebuj臋 by膰 Mi艂o艣ci膮 Mi艂o艣ci Kochaj PeLoHa zawsze w ka偶dy spos贸b maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment