Sunday 5 February 2017


Beloved One all love ongoing to us all as we walk onwards and emanate the Light of Love everywhere to everyone    There is a tiredness everywhere as Beloveds I speak to on a daily basis tell me  and yet for the I am that I am, January was an overwhelming exhausting  time every time I felt energies coming  within or in the atmosphere and I simply learned very quickly to breathe   and be still and I am blessed to be able to sit and close my eyes at any time and allow whatever to be received into the inner Being and also  siesta    I am asking Beloveds to please use every opportunity to be still and to allow the energies of transformation, renewal, and also letting go of the old to be and receive with  Love and Gratitude PeLoHa all ways maryandalan Almera 💛💛💛


Ukochana Jedności cała miłość nieustannie dla nas wszystkich gdy idziemy do przodu i promieniujemy Światłem Miłości wszędzie dla każdego  Zmęczenie jest wszędzie tak jak Ukochani z którymi rozmawiam codziennie mi mówią i jednak dla Jam jest którym Jestem styczeń był przytłaczająco wyczerpującym czasem za każdym razem gdy czułam nadchodzące energie  we wnętrzu lub w atmosferze po prostu uczyłam się bardzo szybko by oddychać i by być w bezruchu i jestem błogosławiona że mogę usiąść i zamknąć oczy o każdej porze i pozwolić czemukolwiek by było przyjęte w wewnętrzne Istnienie i także by odpoczywać     Proszę Ukochanych proszę wykorzystujcie każdą okazję by być w bezruchu i pozwolić na energie transformacji, odnowienia i także by uwolnienie tego co stare nastąpiło i przyjmujcie z Miłością i Wdzięcznością PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan Almera 💛💛💛

No comments:

Post a Comment