Friday 3 February 2017


Beloved One that we be more and more consciously every moment  We are the Light we are the Love and as  i felt these words I felt very strongly Jesus my Beloved who had come to me when I was 4 earth years this lifetime   and said when I asked "who are you" for I felt safe   and I felt so loved  in his presence just as I did in my earthly father's presence for he was a beautiful man too and he said in answer to my question "who I am Mary you are" And as I reflect on those words so clearly today he was radiant Light and Love in the world so I had such a different relationship to those who followed a religion because there was absolutely no separation we were and still are One with All and so it is when we believe trust and love the Self  Shine your Light shine your Love we are so ONE   PeLoHa all ways maryandalan Almera 💛💛💛

Ukochana Jedności którą bądźmy więcej coraz więcej w każdej chwili  Jesteśmy Światłem jesteśmy Miłością i gdy poczułam te słowa poczułam bardzo silnie Jezusa mojego Ukochanego który przyszedł do mnie gdy miałam 4 ziemskie lata tego życia i powiedział kiedy zapytałam “kim jesteś” gdyż czułam się bezpieczna i czułam się bardzo kochana w jego obecności zupełnie tak jak byłam w obecności mojego ziemskiego ojca bo on był także pięknym człowiekiem i on powiedział odpowiadając na moje pytanie “kim ja jestem Mary ty jesteś” i gdy poddaję refleksji tamte słowa tak wyraźnie dzisiaj on był promiennym Światłem i Miłością na tym świecie więc ja byłam w takiej innej relacji od tych którzy podążyli za religią gdyż nie było oddzielenia byliśmy i nadal jesteśmy Jednym ze Wszystkim i więc tak jest kiedy wierzymy ufamy i kochamy Jaźń     Lśnijcie waszym Światłem promieniujcie swoją Miłością jesteśmy tak bardzo JEDNOŚCIĄ  PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan Almera 💛💛💛

No comments:

Post a Comment