Thursday 16 February 2017

Beloved One that we be Blessings and Love as I look lovingly at the new day and the amazing sunrise and beautiful colours and cloud formations.  For the I am that I am a day of Stillness and being and  allowing the new energy to Grace my inner being so that I may reflect Divine Love and Light to all for all PeLoHa all ways maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my B艂ogos艂awie艅stwa i Mi艂o艣膰 gdy patrz臋 z mi艂o艣ci膮 na nowy dzie艅 i niesamowity wspania艂y wsch贸d s艂o艅ca i pi臋kne kolory i ukszta艂towanie ob艂ok贸w. Dla Jam jest kt贸rym Jestem to dzie艅 Ciszy Bezruchu i istnienia i pozwalania nowej energii Zaszczyci膰 moje wewn臋trzne istnienie wi臋c mog臋 odzwierciedli膰 Bosk膮 Mi艂o艣膰 i 艢wiat艂o wszystkim i wszystkiemu dla ca艂ego PokojuMi艂o艣ciHarmonii PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan Almera  馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment