Tuesday 14 January 2014

Beloved One that we be I awoke this morning  without a thought.Aringing in my ears and head as if I had just finished having a conversation and singing and so be it    I am finding my walk easier and actually feel blessed by ease and grass and so be it   For so long I felt numb to my knowing and now it seems like as a new rose bud I am opening up and seeing things a new and feels like for the first time   The few times I have gone out for a drive because shops were not inviting to me And every time I got out of the car I met someone and conversation  is needed and  I felt I had nothing to contribute so stayed in the car and looked at the sky the trees and listened to the different songs and I had no need for words  So it is my darlings I am we are ONE and this I feel more intensely everyday   Great Love and Blessings PeLoHa all ways  we are in love and gratitude to Tomek who translates with love and yesterday without computer connection the message was done today and here is todays making double work for our darling Tomek so thank you darling love you so and to all who feel Divine connection with the ONE that we be and that is all and everyone  PeLoHa all ways maryandalan Maral.

                                                                                                                     ***

Ukochana Jednio którą jesteśmy, obudziłam się dziś rano bez myśli. Dzwonienie w moich uszach i głowie dawało wrażenie jakbym właśnie zakończyła rozmowę i śpiew i tak niech będzie. Wydaja mi się ze łatwiej mi chodzić a wręcz czuje się pobłogosławiona łatwością i gracją i tak niech będzie. Przez tak długo czułam otępienie swojej wiedzy że teraz czuje się jak nowo otwierający się pączek róży i widze wszystko na nowo i jakby poraz pierwszy. Kilka razy wybrałam się na wycieczkę samochodem, ponieważ sklepy nie były dla mnie zachęcające wychodziłam z samochodu i spotykałam kogoś bo była konieczność rozmowy a czułam jednocześnie że nic nie wniosłabym siedząc w samochdzie patrząc na niebo i drzewa i słuchąc przeróżnych piosenek ale nie miałam potrzeby słów. Tak to jest moi drodzy ja jestem my jesteśmy JEDNYM i to czuje coraz silniej każdego dnia. Wilka Miłość i Błogosławieńśtwo PeLoHa zawsze, miłość i wdzięczność Tomkowi tłumaczącemu z miłościa, wczoraj zabrakło połączenia z internetem dlatego wczorajsza wjadomść jest dziś, podwójna robota dla Tomka tak więc dzięki  ci i wszystkim którzy czują Boskie połączenie z JEDNOŚCIĄ którą jesteśmy czyli wszystkim i wszystkimi. PeLoHa zawsze maryialan Maral.

No comments:

Post a Comment