Sunday 9 July 2017


Beloved One here we be welcoming the day /night and feeling such love gratitude to be here in this amazing time of transformation and ascension   We chose to be here to serve and so it is and therefore I feel the need for Self Trust Self Belief Self Love is paramount to our conscious daily walk in the Precious New Land of Gaia and so be it.  I feel to say it is such an honour to express my inner voice to you my Beloved One I feel so blessed to consciously know your Divine Love PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛


Ukochana JednoÅ›ci tutaj bÄ™dziemy witać dzieÅ„/noc i czuć bardzo miÅ‚ość wdziÄ™czność że tu jesteÅ›my w tym niesamowitym czasie transformacji i wzniesienia  WybraliÅ›my być tutaj by sÅ‚użyć wiÄ™c tak jest i dlatego czujÄ™ potrzebÄ™ Ufania Jaźni Wierzenia w Jaźń Kochanie Jaźni jest nadrzÄ™dne dla naszego Å›wiadomego codziennego kroku po Cennej Nowej Ziemi Gai wiÄ™c niech bÄ™dzie. CzujÄ™ by powiedzieć to jest duży zaszczyt wyrażać mój wywnÄ™trzny gÅ‚os dla was my Ukochana JednoÅ›ci CzujÄ™ siÄ™ bardzo bÅ‚ogosÅ‚awiona że Å›wiadomie znam waszÄ… BoskÄ… MiÅ‚ość PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment