Friday 7 July 2017


Beloved One Blessings and Love to all for All.  I have been on a tumultuous journey the last 2 days and I felt love and I heard constantly May pain be Love now and I felt in the depth of where am I what am I and who am I and still I felt ongoing Love like a warm blanket placed over me and all I could do was keep repeating  Thank thank Thank you for all and I am so very blessed so my darling One I am we are so ONE PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛


Ukochana Jedności Błogosławieństwa i Miłość dla wszystkich za Wszystko. Byłam w burzliwej podróży przez ostatnie 2 dni i czułam miłość i słyszałam ciągle By ból stał się teraz Miłością i czułam do głębi gdzie Jestem czym Jestem kim Jestem i czułam nieustanną Miłość jak ciepły koc mnie  okrywający i wszystko co mogłam zrobić to powtarzać wciąż Dziękuję dziękuję Dziękuję za wszystko i jestem bardzo błogosławiona więc moja kochana Jedności Jestem my jesteśmy tak bardzo JEDNYM PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment