Wednesday 19 July 2017


Beloved One blessings and love all ways I hear from my inner Being ongoing we live in the new Now we are of the new let go of all that no longer serves release all limitations and trust believe  and love the Self this is as much for the I am that I am as the I am that we all are.  Comes to say I am a child of love I am a child of all universes I am complete in love I am complete in Light I am the I am that we all are PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awie艅stwa i mi艂o艣膰 na wszystkie sposoby s艂ysz臋 ze swojego wewn臋trznego Istnienia nieustannie 偶e 偶yjemy w nowym Teraz jeste艣my z nowego uwalniamy wszystko co ju偶 d艂u偶ej nam nie s艂u偶y wyzwalamy si臋 ze wszystkich ogranicze艅 ufamy wierzymy i kochamy Ja藕艅 co jest bardzo dla Jam jest kt贸rym Jestem gdy偶 Jam jest kt贸rym my wszyscy jeste艣my. Przychodzi by powiedzie膰 Jam jest dzieckiem mi艂o艣ci Jam jest dzieckiem wszystkich wszech艣wiat贸w Jam jest ca艂o艣ci膮 w mi艂o艣ci Jam jest ca艂o艣ci膮 w
艢wietle Jam jest kt贸rym Jestem kt贸rym my wszyscy jeste艣my PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment