Saturday 15 July 2017


Beloved One blessed are we.  I look around me every day and I give thanks for all of my blessings and the Love that I Am and the Love that I feel consciously every day and say I Am Love I send Love I live Love   Each day I feel more and more gratitude that I Am and that I chose this auspicious time to be here  I stay in the state of knowing all I receive is Love   no matter how it presents  PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awieni jeste艣my.  Rozgl膮dam si臋 wok贸艂 codziennie i dzi臋kuj臋 za wszystkie z moich b艂ogos艂awie艅stw i Mi艂o艣膰 kt贸r膮 Jestem i Mi艂o艣膰 kt贸r膮 czuj臋 艣wiadomie ka偶dego dnia i m贸wi臋 Jestem Mi艂o艣ci膮 wysy艂am Mi艂o艣膰 偶yj臋 Mi艂o艣ci膮 Ka偶dego dnia czuj臋 wi臋cej coraz wi臋cej wdzi臋czno艣ci za to 偶e Jestem i 偶e wybra艂am ten zapowiadaj膮cy pomy艣lno艣膰 czas by by膰 tutaj Pozostaj臋 w stanie poznania 偶e wszystko co otrzymuj臋 jest Mi艂o艣ci膮 bez wzgl臋du na to jak si臋 prezentuje PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment