Saturday 28 January 2017


Beloved One blessings and Love to All   It has been a huge month for the I am that I am with strong energies of transformation so I breathe through and continue to give thanks no matter how it presents and it feels like another huge bridge has been almost crossed and I know I am ready for whatever presents and for this knowing I do give thanks all ways In Love and Gratitude for all the Love I receive day in day out it so helps me to remind mySelf ongoing I am Light I am Love and so it is PeLoHa all ways maryandalan Almera 💛💛💛🌺


Ukochana Jedności błogosławieństwa i Miłość dla Wszystkich To jest ogromny miesiąc dla Jam jest którym jest z silnymi energiami transformacji więc oddycham poprzez nie i nie przestaję dziękować bez względu jak to się prezentuje czuje się jakby kolejny ogromny most został niemal przekroczony i wiem że jestem gotowa na cokolwiek się ukaże i za to co wiem dziękuję na wszystkie sposoby w Miłości i Wdzięczności za całą Miłość którą otrzymuję dzień w dzień i po dniu to bardzo pomaga mi przypominać mojej Jaźni nieustannie Jestem Światłem Jestem Miłością i tak więc jest PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan Almera 💛💛💛🌺          

No comments:

Post a Comment