Wednesday 28 June 2017


Beloved One that we be. On Friday I have a medical procedure and I welcome all love that all will go perfectly as we create   The power of Love to the I am that I am is so present in our everyday life I simply put out without expectations and love simply is ongoing and ever present so please walk with me and I give thanks and love and send love to all and hold we are all doing the best we can in these huge times of chaos and upheaval and we all let go of the old which no longer serves and live in the Precious new Land of Gaia So blessed we are to be here in these amazing times PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛


Ukochana Jedności którą jesteśmy.  W piątek przechodzę medyczną procedurę i zapraszam całą miłość żeby wszystko poszło idealnie tak jak tworzymy. Siła Miłości dla Jam jest którym jest bardzo obecna w naszym codziennym życiu które po prostu wyrażam bez oczekiwań i miłość po prostu trwa nieustannie jest wszechobecna więc proszę idźcie ze mną dziękuję i kocham i wysyłam miłość wszystkim i utrzymuję że wszyscy robimy najlepiej jak potrafimy w tych ogromnych czasach chaosu i przewrotu i wszyscy uwalniamy stare które już dłużej nie służy i żyjemy na Cennej nowej Ziemi Gai Bardzo błogosławieni że tutaj jesteśmy w tych niesamowitych czasach PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment