Monday 26 December 2016



Beloved One that we be bless us all as we walk the walk of the NEW embracing all with Love and Gratitude and holding the values most of the world held yesterday for peace love and harmony for  all   It matters not if you follow a religion it matters that you live according to your heart and be in your truth and integrity  without  feeling you have to be involved in every conversation that differs from your beliefs   When you have a huge family as we have we are shown very clearly we are different and when I am challenged with  conversation because sometimes it can be challenging I breathe a lot and I listen and then I observe very few words come from the I am that I am  and they are words from my heart not my head and so it is    I love you all as you are all a Precious aspect of the I am that I am  Be happy be well be safe PeLoHa all ways please please please follow your heart the Divine 馃挍guidance direct from your God being within maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my B艂ogos艂awieni b膮d藕my wszyscy gdy kroczymy 艣cie偶k膮 NOWEGO obejmuj膮c wszystko Mi艂o艣ci膮 i Wdzi臋czno艣ci膮 i utrzymuj膮c warto艣ci kt贸re wi臋kszo艣膰 艣wiata mia艂a wczoraj dla pokoju mi艂o艣ci harmonii dla wszystkich Nie ma znaczenia je艣li kierujesz si臋 religi膮, ma znaczenie to 偶e 偶yjesz zgodnie ze swoim sercem i 偶e jeste艣 w swojej prawdzie i sp贸jno艣ci i nie czujesz 偶e musisz anga偶owa膰 si臋 w ka偶d膮 rozmow臋, kt贸ra r贸偶ni si臋 od tego w co wierzysz    Kiedy macie tak du偶膮 rodzin臋 jak my mamy to przedstawia si臋 nam wyra藕nie 偶e jeste艣my r贸偶ni i kiedy przywo艂ana jestem do rozmowy i poniewa偶 czasami to mo偶e by膰 wyzwaniem wtedy oddycham du偶o i s艂ucham nast臋pnie obserwuj臋 zaledwie kilka s艂贸w pochodzi od Jam jest kt贸rym jest i to s膮 s艂owa z mojego serca a nie z mojej g艂owy i tak jest  Kocham was wszystkich bo jeste艣cie wszyscy Cennym aspektem Jam jest kt贸rym Jestem   B膮d藕cie szcz臋艣liwi miejcie si臋 dobrze b膮d藕cie bezpieczni PeLoHa w ka偶dy spos贸b zawsze prosz臋 prosz臋 prosz臋 pod膮偶ajcie za swoim sercem Boskim 馃挍Przewodnictwem prosto z waszego Bo偶ego wewn臋trznego istnienia maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍
 

No comments:

Post a Comment