Wednesday 14 December 2016


Beloved One that we are   Blessings and Love to the Oneness and to the New we are as One heart creating   I am doing less than I ever did in the way of meditation it takes all my energy to be attentive to my words and deeds there is not much happening in the way of thoughts so  to be attentive of the love I put out from my heart and so be it.  Things are transforming every day and when I hear I simply bow my head touch my heart and give thanks    Nothing can remain hidden any more all is being brought forth to the Light so that it may be filled with Love and embraced rather than judged or us trying to fix   The Divine One steers the ship and as long as we stay in the Light and send forth the Love all is and will continue to be perfect PeLoHa all ways maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍

Ukochana Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my B艂ogos艂awie艅stwa i Mi艂o艣膰 dla Jedno艣ci i dla Nowego kt贸rym jeste艣my jako Jednego serca tworzenie   Robi臋 mniej ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej robi艂am w zakresie medytacji  skoncentrowanie si臋 na swoich s艂owach i dzia艂aniu zabiera ca艂膮 moj膮 energi臋 a niewiele dzieje si臋 w sferze my艣li wi臋c uwaga jest skoncentrowana na mi艂o艣ci kt贸r膮 wynosz臋 ze swojego serca wi臋c niech b臋dzie Wszystko si臋 przemienia codziennie i kiedy to s艂ysz臋 sk艂adam uk艂on dotykam swojego serca i dzi臋kuj臋
Nic nie mo偶e pozosta膰 w ukryciu ju偶 d艂u偶ej wszystko jest wynoszone do 艢wiat艂a po to by mog艂o by膰 wype艂nione Mi艂o艣ci膮 ni膮 obj臋te a nie os膮dzane lub by by艣my pr贸bowali naprawia膰  Boska Jedno艣膰 kieruje statkiem i jak d艂ugo pozostajemy w 艢wietle i przesy艂amy Mi艂o艣膰 wszystko jest i nieprzerwalnie b臋dzie idealne PeLoHa zawsze w ka偶dy spos贸b maryandalan Almera 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment