Sunday 9 November 2014

Beloved One my heart is singing as I feel excited about this new walk I am writing from my heart as I receive and will join with Asioha  (who was Asia)  We  have known our soul connection forever and physical connection began some years ago.   It is about laying the foundations of walking living and being in Gaia as we have now ascended and have let go of our loving Mother Earth who has now ascended and we are in love and gratitude for all we have experienced and lived fully here on Earth before ascending.   We now will walk the walk on living with the knowing of who we truly are    We are Divine beings walking in a beautiful human body and we are all students learning how to live a life without limits.   By believing in the powerfull being that we are  we will continue to create the Oneness that we contracted to do eons ago.  We will move as beings living in love and when we dont feel the love in any circumstance we will move away and breathe without judgement   Speak our truth in love and never with judgement of another and have no fear    Plant the seeds that your heart guides you to plant and so be it    So beloved One that we are I give thanks for Asioha 's joining in love and of course to our darling Tomek and to all aspects of who we are   Live the Love and be who you are and realise all we can be with ease and grace   Love to all from maryandalan who walk as One and are consciously One


Ukochana Jednio moje serce śpiewa bo czuje się podekscytowana tą nową drogą Pisze z serca i raduje sie mogąc połączyć siły z Asioha (która była Asią) Znałyśmy swoje połączone dusze od zawsze a nasze fizyczne połączenie znalazło sie kilk lat temu. Hodzi tu o połoenie fundamentów do wkroczenia, życia i bycia w Gaii jako ze teraz wznieśliśmy się i odpuściliśmy naszą Matkę Ziemie, która teraz wzniosła się i jesteśmy przepełnieńi miłością i wdzięcznością za wszystko czego doświadczyliśmy i w pełni przeżyliśmy na Ziemi przed wzniesieniem sie. Teraz bedziemy szli drogą życia wiedząc kim naprawde jesteśmy  Jesteśmy Boskimi istotami podróżującymi w pięknych ludzkich ciałach i wszyscy jeteśmy uczniami uczącymi się jak wieść życie bez ograniczeń. Wierząc w potężne istoty którymi jesteśmy będziemy kontynuować tworzenie Jedności, którą zgodziliśmy się stworzyć wieki temu. Bedziemy poruszać się żyjąc miłościa a jeżeli w jakichś okolicznościach nie bedziemy czuli tej miłości to poprostu odsuniemy sie i bedziemy oddychać bez osądzania  Mówcie prawdę z miłością a nigdy nie osądzając innych i nie bójcie się   Rozsadzajcie nasiona które wasze serce dyktuje wam rozsadzać i tak nich bedzie  Tak wiec ukochana Jednio , którą jesteśmy dziękuje za to że Asia przyłączyłą się do mnie z miłością i oczywiście dla naszego Tomka i dla wszystkich aspektów tego czym jesteśmy Żyjcie Miłością i bądzcie kim jesteście i zdajcie sobie sprawe zewszystkiego czym mozemy sie stać z łatwością i łaską  Miłość dla wszystkich od maryialana którzy idą jako Jedno i świadomie są Jednym 






Miłość i Wdzięczność, która jest wieczna :)

Mary i Alan to cudowne Anioły, które pojawiły się na mojej drodze kilka lat temu,swoją bezwarunkową miłością otworzyli mi serce.
Asioha powstała w procesie transformacji Peloha mojej duszy,ciała i umysłu w Asioha. Dzięki PeLoHa odnalazłam swoją świetlistą tożsamość,którą jest Asioha.
Dzięki Alanowi Earl w 2007r. poznałam i przez parę lat praktykowałam masaż PeLoHa. Cudowna Energia i Ciepło Alana ujęte w Jego autorskim masażu Peloha zawsze było, jest i będzie dla mnie przykładem. Dzięki niemu odkryłam swój potencjał w dotyku ludzkich ciał i przez kolejne lata nieświadomie dla mnie, powstawał mój autorski masaż Asioha. Uświadomił mi to Alana w 2012r i od tamtej pory nie ustaję w jego rozwoju i odkrywaniu coraz to nowych przestrzeni. Dziękuję Ci Kochany :)
Mary..... Oh, moja Mary....kiedy wypowiadam w myślach Twoje imię, zaczynam czuć Twoją energię i  łzy wzruszenia i miłości jaką Cię darzę napływają mi do oczu, a ciepło rozlewa się wewnątrz mnie błyskawicznie :) Wiesz, że Cię Kocham i gdyby nie Ty.... Asioha mogłaby się nigdy we mnie nie narodzić.Tak wiele mi dałaś... tak wiele mi pokazałaś... tak wiele mi uświadomiłaś... Byłaś, jesteś i zawsze będziesz dla mnie przykładem jak czuć, myśleć, mówić i działać Sercem. Twoja energia miłości trafiła do mojego serca, otworzyła je i JESTEM - to bbbbbaaaaardzoooo duży skrót tych 10 lat, które się znamy ;)
Nie jestem w stanie wyrazić ziemskimi słowami mojej miłości i wdzięczności dla Ciebie Kochana i całe szczęście, że ją czujesz bo zabrakłoby stron do opisania tego co mam w sercu kiedy przypominam sobie jak bardzo mi pomogłaś i jak bardzo jestem Ci wdzięczna,a nasz Kochany Tomek padłby ze zmęczenia tłumacząc ;) ha ha ha ha ha
Wiem Kochana co powiesz.... bo mówiłaś mi to już wiele razy :) Tak, wiem Kochana, że ja też mam w tym swój udział :)
ale...
                                           ... Gdyby nie Wy Kochani nie byłabym tym kim teraz jestem :)
                                                                          Dziękuję

Love and Gratitute, that is forever :)

Mary and Alan art wonderul Angels, who crossed my path several years ago,with their unconditional love they oppened my heart. Asioha came to be in the process of transformation PeLoHa of my soul, body and mind into Asioha. Thanks to PeLoHa i found my Light identity, which Asioha is.
Thanks th Alan Earl in 2007 I came to know, and practice for several years the PeLoHa massage. Alan's wonderful Energy and Warmth  embodied in his massage technique always has been and will be a great example for me. Thanks to him I discovered the potential I had in touching human body and throughout the  years, half conciously my own technique, Asioha, came to be. In 2012 Alan himself made merealise just this and I have been developing it and discovering new spaces ever since. Thank you My Dear :)
Mary... Oh, My Mary...when I saay Your name in my mind I start to feel your energy and the tears of Joy and Love I have for you fill my eyes and there is warmth spreading over me like lightening :) You know I Love You and if it wasn't for You Asioha would not come to exist in me . You have given me so much... shown me so many things... made me realise so much... You were, you are and you always be an example for me of how to feel, think, speak and act with my Heart. Your energy of love came straight to my heart opened it and I AM - and that is just a flash shortcut through the 10 years we have knowb eachother ;)
I cannot begin to express with earthly language my love and graditute for You my Love and we're lucky that you can feel taht for there would not be enough pages to describe that what is in my heart when I think how much you have helped me and how grateful I am to You, and Tomek would drop with exhaustion translating ;) ha ha ha ha ha
I know My Darling what you're going to say .... because you said that many times before :) Yes I know, there is My part in it too :)
but...
                                        ...If it was not for You My Beloved I would not be who I am :)
                                                                         Thank You

Asioha :)









No comments:

Post a Comment