Saturday 15 November 2014

Beloved One all love to all for all.  When we wake in the morning we call the names of loved ones and then say a mantra of gratitude for transformation of our physical form which is light filled and totally new.  Then while my darling Alan exercises I sit in the silence and look out on nature and know this is perfection I look at and I have the eyes to see the nose to smell and the ears to hear the silence so all is happening and flowing from the heart and I feel warm I feel loved I feel safe and I reflect the little child who felt that way sitting conversing with her darling father and with darling Jesus.   So in this moment I can know the Oneness of all aspects of Self every being in every universe all of nature the insect world the animal world the rock world the sea world and I truly  know and enjoy Peace Love and Harmony    Thank you darling Tomek and Asioha and all for the Love Love Love the essence of    all     maryandalan


Ukochana Jenio cała miłość dla wszystkich za wszystko. Kiedy budzimy się rano wołamy imiona ukochanych i mówimy mantrę wdzięczności za transformacje naszych fizycznych form które wypełnione są światłem i całkowicie nowe. Potem kiedy mój drogi Alan ćwiczy siadam w ciszy i patrze na zewnątrz na naturę i wiem że patrze na doskonałość i posiadam oczy by patrzeć nos by czuć i uszy by słyszeć cisze wiec wszystko się dzieje i płynie z serca i czuje ciepło czuje się kochana i czuje się bespieczna i wspominam małą dziewczynkę która czuła się tak samo siedząc i rozmawiając z ukochanym ojcem i ukochanym Jezusem. Tak więc w tym momencie mogę czuć Jedność wszystkich aspektów Jaźni każej istoty w każsy muniversum całą naturę świat insektów zwierząt, skał, świat morza i prawidziwie wiem i cieszy mnie Pokój Miłość i Harmonia  ziekuje drogi Tomku i Asioha i wszystkim za Miłość Miłość Miłość  esencje   wszystkiego   maryialan




"Słowo"
Przez długi czas twierdzono, że słowo wypowiedziane na głos ma największą siłę energetyczną, że jeśli mówimy do kogoś gardłem to energia płynie mocniej. Ostatnio doświadczam czegoś zupełnie innego kochani. Im mniej mówię gardłem tym więcej słyszę i więcej czuję środkiem siebie. Przez kilka dni nie mówiłam na głos prawie wogóle, poczułam że nie chcę mówić na głos, że mówienie na głos mnie męczy, że tracę dużo energi, wiec się wyłączyłam ;) I rozpoczęłam mówienie w  myślach, rozmawiałam i prowadziłam dialogi z wieloma osobami, czułam przepływ energi, jej siłę i jej cudowną prędkość światła. Niesamowite jest to, że energię tych wszystkich słów czułam w swoim środku, przeżywałam je w środku, czułam ich ogromna siłę, która nie wypuszczona gardłem zostawała we mnie i energetyzowała moje całe ciało. Nie czułam zmęczenia ani wyczerpania , to była czysta energia płynąca z serca do serca. Tak samo jest z pisaniem, słowa płyną w moich myślach, nie mówię ich na głos, wtedy czuję ich siłę, która dotrze do Was i poczujecie ją kiedy przeczytacie. Zastanówcie się jak czytacie? W myślach czy na głos? I, co czujecie kiedy czytacie? Te odczucia, to  energia kochani, to niewidzialna nitka która łączy nas w danym momencie.
I, tak kochana Mary masz w zupełności rację pisząc o telepati, że będzie to nasz nowy język serca!!! Kiedy odkryjemy te możliwości rozmów w myślach, przestaniemy mówić na głos, przestaniemy nawet pisać, bo energia myśli serca jest szybsza i zdecydowanie silniejsza.
A ,uśmiech, który wywołam teraz na Waszych twarzach swoją przekornością w doświadczeniu :  że od 3 dni kiedy znów używam głosu gardła, właśnie mam infekcję gardła i kaszel.
I, po co mi to było???? ha ha ha ha
już wiecie, że energia popłyneła i jest teraz na Waszych ślicznych twarzach w postaci :) :) :) :) :) :) :)
Kocham Cię Mary i kocham Cię Tomku i Kocham Was wszystkich i niech ta energia miłości płynie w sercach nas wszystkich.
Asioha :)


'Word'
For a long time the believe was held that the spoken word has the greatest energy power, that if we speak using our throats the energy flows stronger. Lately I've experienced something completely different my beloved. The less I speak using my throat the more I hear the more I feel within me. For couple of days I had ceased to speak all together, I felt that I wish not to speak aloud, that it tiers me, that I loose a lot of energy, strength and the speed of light. What is truly amazing is that I felt the energy of the words within me, I lived it within, I felt their power that unreleased via my throat power stayed in me and filed my body with energy. I felt no waerieness nor exhaustion, it was a pure energy coming from heart to heart. The same thing is with writing, the words flow in my thoughts, I do not say them aloud, then I can feel their power, which is reaching you and then you can feel it too when reading. Think how you read? in silence or aloud? And what do you feel when you read? These feelings are the energy, an invisible thread connecting us in any given moment.
And, yes my darling Mary you are correct writing about telepathy, and that it will be our new language of the heart!!! When we discover these abilities to communicate our thoughts directly we will stop speaking we will no longer even write because the heart felt energy is faster and stronger.
Ah, a smile, which I'm going to evoke on your faces with something contrary to what I said: for 3 days now when I started to use my voice again I just got an infection an a cough.
Now why did I need that??? ha ha ha ha
You already know that the energy flown and is now with you in the form of :) :) :) :) :) :) :)
I Love You Mary and Tomek I Love All of You and let that energy of love flows in our hearts.
Asioha :)


No comments:

Post a Comment