Tuesday 30 May 2017


Beloved One we climbed a huge mountain well for me it was.  We got in the car and went for a drive for the first time in 21/2 months and Alan did all the shopping etc while I enjoyed the clouds and nature I so missed the clouds and feel so blessed to have done this yesterday.  So with every step we take I feel we are closer and closer to Ascension and being and living the Oneness I am feeling so loved and blessed to be here in these amazing and wondrous times of transformation and ascension all Divine Love to all for all PeLoHa  maryandalan 💛💛💛


Ukochana Jedności wspięliśmy się na ogromną górę dobrze tak to było dla mnie. Wsiedliśmy do samochodu i wyruszyliśmy na przejażdżkę po raz pierwszy od 21 dni i 2 miesięcy i Alan zrobił zakupy itd. podczas gdy ja cieszyłam się obłokami i przyrodą  bardzo tęskniłam za obłokami i czuję się bardzo błogosławiona że to zrobiłam wczoraj. Z każdym krokiem który wykonujemy czuję się bliżej coraz bliżej Wzniesienia i bycia życia Jednością czuję się bardzo kochana i błogosławiona że jestem tutaj w tych niesamowitych i cudownych czasach przeobrażenia i wzniesienia całą Boską Miłością dla wszystkich za wszystko PeLoHa  maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment