Friday 19 May 2017


Beloved One blessings blessings blessings. As each day and night passes we are much more conscious of our path and our walk in the new Land our Precious Gaia.  Sometimes I feel lost and then I become still and ask questions of my I am Presence and then be patient and listen using violet Light to help with the non understanding and allowing all to be.  A slow yet I feel more and more a fruitful time for all and I know and feel sometimes it doesn't look like Change is occurring and in my deepest recesses of my heart our one heart I simply know from within that change is occurring and I am so grateful simply to be. PeLoHa all ways thank you for being a part of my life I love you all and hold you close all ways in my heart PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛

Ukochana Jedności błogosławieństwa błogosławieństwa błogosławieństwa. Gdy każdy dzień i noc mijają jesteśmy coraz bardziej świadomi naszej ścieżki i naszego kroku po nowej Ziemi naszej Cennej Gai. Czasami czuję się zagubiona i następnie pozostaję w bezruchu i zadaję pytania mojej Jam Jest Obecności i jestem cierpliwa słucham używając fioletowego Światła by pomóc z niezrozumieniem i pozwalając wszystkiemu być. Pomimo że powoli czuję coraz bardziej owocny jest czas dla wszystkich i wiem i czuję czasami to nie wygląda jakby następowała Zmiana i w najgłębszym zakamarku mojego serca naszego jednego serca po prostu wiem z wnętrza że zmiana się dzieje i jestem bardzo wdzięczna że po prostu jestem
PeLoHa na wszystkie sposoby dziękuję że jesteście częścią mojego życia kocham was wszystkich i przytulam blisko na wszystkie sposoby w moim sercu PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment