Monday 8 May 2017


Beloved One blessings on the One that we be today. Healing takes place in the night and I am grateful for all that is.  I have the use of my arm again and so progress all ways.  May I thank all of my family for the ongoing love and light I have received every day and Divine Love is where we are in this moment. My darling Alan continues to be my everyday loving carer and I feel so blessed that he is who he is in my life PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍馃尯馃馃寛馃悽馃悽馃悽

Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awie艅stwa dla Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my dzisiaj. Uzdrowienie ma miejsce w nocy i jestem wdzi臋czna za wszystko co jest. U偶ywam mojego ramienia ponownie wi臋c jest post臋p na wszystkie sposoby. Pragn臋 podzi臋kowa膰 wszystkim z mojej rodziny za nieustaj膮c膮 mi艂o艣膰 i 艣wiat艂o, kt贸re otrzymuj臋 ka偶dego dnia i Boska Mi艂o艣膰 jest gdzie jeste艣my w tej chwili. M贸j kochany Alan jest nadal moim codziennym kochaj膮cym opiekunem i czuj臋 si臋 bardzo b艂ogos艂awiona 偶e jest kim jest w moim 偶yciu PeLoHa zawsze na wszystkie sposoby maryandalan 馃挍馃挍馃挍馃尯馃馃寛馃悽馃悽馃悽

1 comment:

  1. Beautiful馃尀馃寛馃馃挏馃拰馃尫馃尰馃尮馃挌馃挋馃拹馃槆

    ReplyDelete