Friday 8 December 2017


Beloved One blessings and love to all.  In this moment and all night I have been bombarded by energies from many dimensions and I feel very lost and disturbed in these episodes and it simply  something that simply comes without any prior notice. My days  are easy and then sometimes with the night come these waves of pain and a feeling of lostness and I work with it and it takes every little bit of my energy. I wonder and ask Self why do You  keep going because I believe in the Beloved I am that I am and know that I will ascend and become the being Jesus said I am with no fear no ego and only love and light and being of Divine service and able to help other Beloveds come  home to the heart  maybe with less challenges than I have had. I love you and thank you for the love that we are and becoming more and more everyday.  PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awie艅stwa i mi艂o艣膰 dla wszystkich. W tej chwili i ca艂膮 noc bombardowana by艂am energiami z wielu wymiar贸w i czuj臋 si臋 bardzo zagubiona i zaniepokojona w tych momentach i to po prostu co艣 co nadchodzi bez wcze艣niejszego uprzedzenia. Moje dni s膮 艂atwe i nast臋pnie czasami z nadej艣ciem nocy pojawiaj膮 si臋 fale b贸lu i uczucie zagubienia i pracuj臋 z tym i zabiera mi to troch臋 mojej energii. Zastanawiam si臋 i pytam Ja藕艅 dlaczego trwasz poniewa偶 wierz臋 w Ukochan膮 Jam jest kt贸r膮 Jestem i wiem 偶e wznios臋 si臋 i stan臋 si臋 istnieniem Jezusa kt贸ry powiedzia艂 Jam jest bez l臋ku bez ego i tylko mi艂o艣ci膮 i 艣wiat艂em i Jestem Bosk膮 pomoc膮 i mog臋 pom贸c innym Ukochanym przyby膰 do domu do serca mo偶e z mniejsz膮 ilo艣ci膮 wyzwa艅 ni偶 ja mia艂am.
Kocham was i dzi臋kuj臋 za mi艂o艣膰 kt贸r膮 jeste艣my i stajemy si臋 bardziej coraz wi臋cej ka偶dego dnia. PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment