Monday 4 December 2017


All blessings and love to all it has been some time since I last wrote and at 2am it comes  to share again for that is what I feel we can all do now share the journey for when Beloveds with me  their journey some part of it all ways touches me and opens my heart even more. The last 10 days or so because once lived there is not a lot of knowing around time any more  and the energy has been very strong ongoing so on sharing lightens the load I feel so I do so as my heart guides me and the I am Presence of who I am and I see  the outer world as a reflection of Self in that. I am purging and cleansing and letting go and ascending as it our Mother  still as this world can no longer be a part of our lives anymore for the illusion is very clear now  and   I am feeling this more and more everyday. We are all becoming observers to the everyday journey of weather and Beloveds reaction or non reaction to what is happening and as observers we do not judge we remain simply observers and so Be it   Well my darling One that we be let us  journey on and please simply remain observers and allow and accept whatever for their is a greater Source who guides us and sets all in place and as observers we become cocreators of the   New because we have no need to fix anything so we are simply aware and give thanks for all that is.  PeLoHa all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍


Wszystkie b艂ogos艂awie艅stwa i mi艂o艣膰 dla wszystkich min臋艂o troch臋 czasu od kiedy ostatnio napisa艂am i o 2 nad ranem przychodzi by przekaza膰 ponownie poniewa偶 to w艂a艣nie czuj臋 偶e co my wszyscy mo偶emy zrobi膰 teraz to podzieli膰 si臋 podr贸偶膮 bo gdy Ukochani s膮 ze mn膮 ich podr贸偶 pewna jej cz臋艣膰 na wszystkie sposoby dotyka mnie i otwiera moje serce jeszcze bardziej. Ostatnie 10 dni lub oko艂o poniewa偶 gdy raz prze偶yte nie ma ju偶 zbytnio wiedzy o tym czasie i energia by艂a bardzo silna nieustannie do tej chwili wi臋c przekazywanie odci膮偶a 艂adunek tak czuj臋 i moje serce mnie prowadzi i Obecno艣膰 Jam Jest  kim Jestem i widz臋 艣wiat zewn臋trzny jak odzwierciedlenie Ja藕ni w tym. Oczyszczam si臋 uwalniam i wznosz臋 tak jak nasza Matka nadal gdy偶 ten 艣wiat nie mo偶e ju偶 d艂u偶ej by膰 cz臋艣ci膮 naszego 偶ycia poniewa偶 iluzja jest bardzo wyra藕na teraz i czuj臋 to coraz wi臋cej i bardziej ka偶dego dnia. Stajemy si臋 w ca艂o艣ci obserwatorami codziennej podr贸偶y pogody i reakcji Ukochanych lub jej braku na to co si臋 dzieje i jako obserwatorzy  nie os膮dzamy po prostu pozostajemy obserwatorami i niech B臋dzie  Dobrze kochana Jedno艣ci kt贸r膮 b膮d藕my kontynuujmy nasz膮 podr贸偶 i prosz臋  pozosta艅cie po prostu obserwatorami pozwalajcie i akceptujcie cokolwiek poniewa偶 istnieje wspanialsze wi臋ksze 殴r贸d艂o kt贸re nas prowadzi i ustawia wszystko na miejsce i jako obserwatorzy stajemy si臋 wsp贸艂tw贸rcami Nowego poniewa偶 nie mamy potrzeby naprawiania czegokolwiek wi臋c jeste艣my po prostu 艣wiadomi i dzi臋kujemy za wszystko co jest. PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment