Thursday 7 December 2017


Beloved One blessings and Love on our day. As we walk crawl and learn how to consciously be in the new Land of Gaia I realise  how more and ,more I do not understand this world we were born into this time it's as though I am back in my childhood of this incarnation and questioning everything and everybody because nothing made sense or could be understood by Me.  And I rebelled  and here is a difference now I don't rebel argue or try to fix it I see clearly that everything which is put out there and doesn't sing in my heart I can stand back and allow and in the allowing the knowing that when I hold only thoughts and words that bring all into loving thoughts words and actions I have a beautiful inner  peace knowing that One that we Now are will take everything to the next level of ascension and simply give thanks for all   Love ❤️ to the One that we be and are becoming more and more consciously PeLoHa all ways maryandalan 馃寛馃寛馃寛馃馃馃檹馃徏馃挍馃挍馃挍


Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awie艅stwa i Mi艂o艣膰 w naszym dniu. Gdy kroczymy raczkujemy i uczymy si臋 jak 艣wiadomie by膰 na nowej Ziemi Gai u艣wiadamiam sobie jak coraz wi臋cej nie rozumiem tego 艣wiata w kt贸rym si臋 urodzili艣my tym razem jest tak jakbym wr贸ci艂a do dzieci艅stwa tego wcielenia i zadawa艂a  pytania o wszystko ka偶demu poniewa偶 nic nie mia艂o sensu lub nie by艂o zrozumia艂e przeze Mnie i buntowa艂am si臋 i tutaj jest inaczej teraz nie buntuj臋 si臋 nie sprzeczam lub pr贸buj臋 naprawia膰 widz臋 wyra藕nie kiedy wszystko co jest wy艂o偶one i nie 艣piewa w moim sercu mog臋 si臋 wycofa膰 i pozwala膰 i w pozwalaniu jest poznanie 偶e kiedy utrzymuj臋 tylko my艣li i s艂owa kt贸re wprowadzaj膮 wszystko w kochaj膮ce my艣li s艂owa dzia艂ania mam pi臋kny wewn臋trzny spok贸j wiedz膮c 偶e Jedno艣膰 kt贸r膮 teraz jeste艣my zabierze wszystko na nast臋pny poziom wzniesienia i po prostu dzi臋kuj臋 za ca艂膮 Mi艂o艣膰 ❤️dla Jedno艣ci kt贸r膮 jeste艣my i stajemy si臋 coraz bardziej i wi臋cej 艣wiadomi PeLoHa na wszystkie sposoby zawsze maryandalan 馃寛馃寛馃寛馃馃馃檹馃徏馃挍馃挍馃挍



No comments:

Post a Comment