Monday 14 August 2017


Beloved One I am that we are. I move in such Self trust Self Belief and Self Love in every waking and sleeping moment as I walk this most challenging and amazing walk of my many many lifetimes and continually give thanks that I am here for the transformation of our human body to Divine Light We shall ascend with our new Light bodies and we shall live PeLoHa forever and we shall be One in Divine Love and so be it maryandalan 💛💛💛


Ukochana JednoÅ›ci Jam jest którym jesteÅ›my. Poruszam siÄ™ w zaufaniu Jaźni Wierze w Jaźń i w MiÅ‚oÅ›ci Jaźni w każdej przebudzonej chwili i w chwili snu gdy idÄ™ tym najbardziej wymagajÄ…cym i niesamowitym krokiem moich wielu wcieleÅ„ i nieustannie dziÄ™kujÄ™ że tutaj jestem dla przeobrażenia naszego ludzkiego ciaÅ‚a w Boskie ÅšwiatÅ‚o Wzniesiemy siÄ™ naszymi nowymi Åšwietlistymi ciaÅ‚ami i żyć bÄ™dziemy PokojemMiÅ‚oÅ›ciÄ…HarmoniÄ… PeLoHa na zawsze i bÄ™dziemy Jednym w Boskiej MiÅ‚oÅ›ci i niech wiÄ™c tak bÄ™dzie maryandalan 💛💛💛 

No comments:

Post a Comment