Sunday 11 September 2016

Beloved One this morning I awakened to 3 beautiful sharings from Beloveds and my head is reeling and I realise that words make me dizzy now and I prefer very short simple sharings long ones throw me out because when very wordy I use my head to decipher the meaning when short and simple straight in connecting with my inner being resonating and my heart sings and I am smiling and so Beloved One that we be I simply say Love is all there is we are Love all is Love and Divine Love is eternal and blissful all ways PeLoHa my Love maryandalan 馃挍馃挍馃挍

Kochana Jednio, dzi艣 rano obudzi艂am si臋 z trzema pi臋knymi przekazami od Ukochanych i w mojej g艂owie k艂臋bi膮 si臋 my艣li i zdaj臋 sobie spraw臋, 偶e teraz od s艂贸w kr臋ci mi si臋 w g艂owie i wol臋 kr贸tkie proste przekazy, d艂ugie mnie dezorientuj膮, bo gdy jest w nich wiele s艂贸w, pos艂uguj臋 si臋 g艂ow膮, aby odszyfrowa膰 sens, a kr贸tkie i proste bezpo艣rednio 艂膮cz膮 si臋 z moj膮 wewn臋trzn膮 istot膮 i d藕wi臋cz膮, a moje serce 艣piewa i u艣miecham si臋, wi臋c Kochana Jednio, kt贸r膮 b膮d藕my, po prostu m贸wi臋: Mi艂o艣膰 jest wszystkim, jeste艣my Mi艂o艣ci膮, wszystko jest Mi艂o艣ci膮 i Boska Mi艂o艣膰 jest wieczna i pe艂na niesko艅czonego szcz臋艣cia na wszystkie sposoby, PeLoHa moja Mi艂o艣ci maryandalan 馃挍馃挍馃挍

No comments:

Post a Comment