Tuesday 27 September 2016

Beloved One the we are. For the last little while I have had hardly any emails and I am very grateful cos the head is empty and the heart reads and sometimes the words for a Beloved do not come and all I can say is Love Believe and Trust in Yourself so I hold that is where everyone is now and I am in absolute gratitude as all ways for all that is presented  Love to All for All Oneness simply is PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛

Kochana Jednio, którÄ… jesteÅ›my. Ostatnio prawie nie dostajÄ™ żadnych emaili i jestem bardzo wdziÄ™czna, bo umysÅ‚ jest pusty, serce czyta i czasami sÅ‚owa dla Ukochanej osoby nie przychodzÄ…. MogÄ™ powiedzieć tylko: Kochaj, Wierz innym i Wierz w Siebie, wiÄ™c wierzÄ™, że wszyscy sÄ… teraz tam i jestem niezwykle wdziÄ™czna jak zawsze za wszystko, co otrzymujÄ™. MiÅ‚ość za Wszystkich i Wszystko dla Wszystkich i Wszystkiego. Jedność po prostu jest. PeLoHa na wszelkie sposoby i na zawsze ðŸ’›ðŸ’›ðŸ’›

No comments:

Post a Comment