Tuesday 15 January 2013


BELOVED ONE I AM ALAN WRITING TODAY AND REFLECTING ON WHAT WAS.  I WAS BORN IN THE GREAT DEPRESSION IN 1930 RESULTING IN AN APPRECIATION OF THINGS MONEY CAN’T BUT AND AN ABILITY TO REPAIR AND IMPROVISE. 
MY PARENTS WERE FOLLOWERS OF RUDOLF STEINER’S PHILOSOPHY AND I WAS STRUCK BY HIS ASSERTION THAT POOR NUTRITION WAS ONE REASON WE ARE STUCK IN MATERIALISM, SO I FOCUSSED TO HOW TO GROW HEALTHY FOOD.  I WAS A FOUNDER OF THE B.D.A.A. (BIO DYNAMIC ACCOCIATION IN AUSTRALIA) IN 1963 AND SPENT MANY YEARS MAKING THE METHOD BETTER KNOWN IN AUSTRALIA.  THEN I WORKED IN THE FIELD OF CARING FOR PEOPLE WITH SPECIAL NEEDS. THEN INTO BODY WORK, APPLYING THE SAME PRINCIPLES OF LIFE FORCES IN AGRICULTURE TO HEALING THE BODY.  AFTER 57 YEARS OF BATCHELORHOOD I MARRIED MY SOULMATE, WHO HAD THE SOCIAL AND COMMUNICATIVE SKILLS I WAS LACKING AND AN EXCITING NEW LIFE BEGAN FOR BOTH OF US. IN A FEW YEARS WE LET GO OF STEINER BASED ORGANISATIONS AND TRAVELLED EXTENSIVELY FOLLOWING OUR INTUITION, SOMETIMES BEING SEEEN AND SOMETIMES UNSEEN, SHOWING BY EXAMPLE THE POWER OF LOVE AND THE FREEDOM THAT COMES FROM LIVING WITHOUT FEAR. IN LOVE AND GRATITUDE ALAN

* * *

Kochana Jedności, jestem Alan, który dzisiaj pisze i wspomina przeszłość. Urodziłem się w czasach Wielkiego Kryzysu w 1930 roku, czego skutkiem jest zrozumienie wartości tego, czego nie da się kupić, oraz umiejętność naprawiania i improwizowania. Moi rodzice wyznawali filozofię Rudolfa Steinera, a mnie uderzyło twierdzenie, że nieodpowiednie odżywianie jest jedną z przyczyn tego, że tkwimy w materializmie, więc skupiłem się na sposobach uprawiania zdrowej żywności. Byłem założycielem B.D.A.A. (Stowarzyszenia Biodynamicznego w Australii) w 1963 roku i przez wiele lat upowszechniałem tę metodę w Australii. Później pracowałem opiekując się osobami specjalnej troski. Następnie pracowałem z ciałem, stosując te same zasady oddziaływania sił życiowych w rolnictwie do uzdrawiania ciała. Po 57 latach życia w stanie kawalerskim poślubiłem moją bratnią duszę, która miała łatwość nawiązywania kontaktu i prowadzenia rozmowy, których mi brakowało, i tak rozpoczęło się pełne radości nasze nowe wspólne życie. Po kilku latach zarzuciliśmy członkostwo w organizacjach steinerowskich i dużo podróżowaliśmy kierując się intuicją, czasami byliśmy widoczni a czasami nie, będąc przykładem potęgi Miłości i ukazując wolność, którą daje życie bez lęku. W Miłości i wdzięczności, Alan.


No comments:

Post a Comment