Thursday 10 January 2013

BELOVED FAMILY EVERYWHERE I AM THAT I AM     I AM MARY AND LATER ALAN WILL WRITE HIS STORY AND WHY WE KNOW WE ARE WHO WE ARE     IT IS VERY SIMPLE TRULY SIMPLE FOR ME   AT THE AGE OF 4 WHEN I WAS FEELING LOST AND ALONE AND EVERYONE USED THE WORD LOVE AND I FELT THIS WAS NOT A WORD ANYONE UNDERSTOOD
I WAS SITTING ALONE ONE DAY FRUSTRATED AT THINGS I HAD BEEN TOLD AND A BEING WHO WAS SHINING AS I SAY SAT BESIDE ME AT 4 YOU DONT QUESTION HOW THINGS APPEAR I DIDNT I JUST SENSED HOW I FELT IN THAT MOMENT   I FELT A WARMTH THE SAME AS I FELT IN MY BELOVED FATHER'S PRESENCE AND I ASKED WHO ARE YOU   AND HE RESPONDED JESUS AND I SAID WHO IS JESUS AND HIS CLEAR RESPONSE WAS WHO I AM YOU ARE AND ALL YOU NEED DO IS BE AN EXAMPLE OF LOVE AND SPEAK ONLY YOUR TRUTH      SO AS I GREW I QUESTIONED EVERYTHING AND HAVING COME INTO THE CATHOLIC RELIGION IT SEEMS I QUESTIONED EVERYTHING BECAUSE I DIDNT UNDERSTAND WHY SUFFERING WAS ALL WE SEEMED TO FOCUS ON   SO I WOULD APPEAR TO BE CATHOLIC FROM 7 ON AND WAS ABLE TO TOLERATE WHAT THEY TAUGHT WAS TRUTH BY BREATHING DEEPLY AND NON STOP TALKING TO JESUS    WHEN IT WAS TOO MUCH I HAD AN OUTBURST LIKE WHEN WE WENT FOR FIRST HOLY COMMUNION AND I TOTALLY DIDN'T UNDERSTAND WHY THEY TAUGHT THIS IS THE FIRST TIME JESUS WAS WITH US WHEN HE HAD ALL WAYS BEEN THERE.  AND THEN THEY GAVE THE BREAD AND NOT THE WINE AND I JUMPED UP AND DOWN SAYING HE UP THERE HAD IT (MEANING THE PRIEST) I WANT IT TOO AND WAS TOLD THE CHURCH HAD WORKED IT OUT THAT DURING THE PLAGUE THE DISEASE WAS PASSED ALONG THROUGH THE CHALICE SHARING AND I JUMPED UP AND DOWN SAYING NOT TRUE. THEN I LEARNED TO  BE QUIET AND WHEN IT BECAME TOO MUCH AN OUTBURST AND SO IT WENT UNTIL I BECAME WIDOWED TO MY DARLING JOHNNY WHO LEFT THE EARTH WHEN HE WAS 54 AND I RECEIVED VERY CLEAR SIGNS TO OPEN UP AND RETURN TO WHAT I HAD LET GO OF ON THE OUTER 30 YEARS AGO AND SO THE NEW JOURNEY OF SITTING AND INSPIRING BELOVEDS TO GO WITHIN AND WHEN BELOVEDS WOULD SAY YOU ARE MORE ADVANCED SPIRITUALLY I WOULD LAUGH NOT AT THEM SIMPLY THE WORDS    WE ALL COME INTO THIS WORLD AS PURE BEINGS AND BECAUSE OF BELIEF SYSTEMS ETC ETC ETC WE  LIVE IN A WORLD OF ILLUSION   ABOUT 20 YEARS AGO I STARTED TO HAVE GLIMPSES OF THE NEW WORLD WE WOULD CREATE AS ONE REGARDLESS OF THE RIDICULE HEAPED ON ME I JUST KEPT GOING BECAUSE I KNEW IN PAST LIFETIMES I HAD BEEN BURNT AND KILLED TO STOP ME FROM SHARING THE TRUTH WHICH IS VERY SIMPLY   THERE IS ONE SOURCE I PREFER TO SAY THE NAMELESS ONE FOR MANY YEARS NOW I SAY GOD GODDESS SOURCE  WHATEVER COMES FROM MY HEART IN THAT MOMENT AND WE ARE ALL EACH AND EVERY ONE OF US A PART OF THAT LOVING ALL POWERFUL ENERGY AND AS WE EVOLVE AND KNOW MORE OF OUR DIVINE BEING WE REALISE I AM CAN BE I AM AND NOT CONFORM TO MAN'S LAW RATHER TO DIVINE LAW FOR WHEN YOU LIVE DIVINE LAW WHICH IS A SIMPLE SIMPLE EVER SO SIMPLE WAY OF LIFE   SPEAK YOUR TRUTH DO UNTO OTHERS AS YOU WOULD UNTO YOURSELF LOVE ONE ANOTHER HAVE NO EXPECTATIONS OR JUDGEMENT OF ANYONE   I TAUGHT MYSELF HOW TO LOOK BEYOND PHYSICAL BEHAVIOURS DEEMED TO BE "BAD" TO THE SOUL OF THAT BEING AND REACHED THEM ON A MUCH DEEPER ENERGY WHERE ALL IS LIGHT ALL IS LOVE  AND SO MY DARLING ONE THAT WE BE THIS IS A LITTLE OF WHO I AM AND FOR YEARS I HAVE HAD GLIMPSES OF THE PELOHA COMMUNITIES AND IT IS ONLY NOW I HEARD MY HEART SPEAK NOW IS THE TIME FOR THE FIRST PELOHA COMMUNITY IN OUR BELOVED POLAND    AND YES I WAS BORN IN AUSTRALIA AND MY FATHER WAS BORN IN GERMANY AND THEY MOVED THE BORDERS AND HIS BIRTHPLACE WAS BRESLAU NOW WROCLAW POLAND AND OUR FIRST WORK WAS IN WROCLAW AND MY FATHER SPOKE TO ME NONSTOP ON ARRIVAL SO I KNEW WHY I HAD COME    IT WAS 1993 WHEN MY DARLING AND I GAVE ALL POSSESSIONS INCLUDING MONEY AWAY AND WALKED UNTIL WE WERE OFFERED FOOD AND WITHIN 6 MONTHS OF THE WALK WE WERE IN INDIA AND ENJOYING OUR FIRST INDIA FAMILIES AND DOING MEDITATIONS IN PONDICHERRY ONCE ABOUT A WAR WHICH WAS ABOUT TO BREAK OUT BETWEEN PAKISTAN AND INDIA THERE WAS NO WAR AND WE GAVE THANKS AND SINCE THEN MUCH TRAVELLING AND THEN AFTER MANY YEARS OF COMING TO POLAND OUR JOURNEY FINISHED AND WHEN WE RETURNED IN FIVE YEARS IN 2012 OUR JOY WAS ALL WE HAD SHARED HAD BEEN TAKEN UPON AND RUN WITH AS WE SAY AND SO THE WORKSHOPS THE MASSAGE AND EVERYTHING WE HAD PUT INTO PLACE HAD BEEN UTILISED AND EVOLVED AND THIS GAVE US OUR GREATEST JOY AS THEY HAD UNDERSTOOD NOTHING BELONGS TO ALAN AND MARY FEEL IN YOUR HEART IF THERE IS ANY OF THEIR WORK YOU WOULD LIKE TO BE WITH AND GO FOR IT    SO NOW THE CALL TO COME AND BEGIN THE NEW COMMUNITY IS HERALDED AND OUR HEART IS SINGING PRAISES OF DEEP GRATITUDE AND NOW WHEN MY DARLING ALAN FEELS HE WILL WRITE PART OF HIS ALMOST 83 YEARS AND I LOVE LOVE LOVE ALL THAT IS AND SO GIVE THANKS TO BE HERE IN THIS GREATEST TIME ON EARTH EVER THE TIME OF TRANSFORMING TO THE LIGHT PELOHA LIVES IN OUR HEARTS THEREFORE CONSCIOUSLY IN THE NEW WORLD     MARY  PELOHA IS SOMETHING IT'S A WORD A PHRASE WHATEVER YOU DEEM MEANING PEACE LOVE AND HARMONY AND FOR THE LAST 20 YEARS EVERY LETTER EMAIL I SENT HAD PELOHA ON IT BECAUSE I WANTED THE ENERGY OF THIS TO REACH EVERYONE I ALSO HAD A VISION OF A FLAG OF UNISON BECAUSE I FOUND FLAGS SEPARATING AND NEVER UNDERSTOOD THE MEANING OF THE WORDS PROUD OF YOUR FLAG AND FIGHT UNDER YOUR FLAG   SO I ACQUIRED BEAUTIFUL SILK AND AN ARTIST WALKED INTO MY LIFE AND I ASKED HER TO PLEASE PAINT IT WITH A RAINBOW ONENESS AND PELOHA AND SHE CREATED A BEAUTIFUL PAINTING WHICH HANGS IN A HEALING CENTRE IN MY BELOVED SOUL SISTERS PARADISE IN THE NEW EARTH AND SO BE IT MARY

* * *


Kochana Rodzino wszędzie! Jestem, która Jestem.

Jestem Mary, a później Alan opisze swoją historię, i skąd wiemy, kim jesteśmy. To bardzo proste, naprawdę proste dla mnie. W wieku czterech lat, gdy czułam się zagubiona i samotna, każdy posługiwał się słowem „Miłość”, a ja czułam, że tego słowa nikt nie rozumiał.

Pewnego dnia siedziałam sama, sfrustrowana tym, co mi powiedziano, a istota, która lśniła, usiadła koło mnie. W wieku czterech lat nie zadajesz pytań o to, jak coś się pojawia, więc nie zapytałam. Tylko zdałam sobie sprawę z tego, co czułam w danej chwili. Czułam ciepło, to samo ciepło, które odczuwałam w obecności mojego kochanego ojca, i zapytałam: „Kim jesteś?” A on odpowiedział „Jezus” i zapytałam „Kto to Jezus?” a jego jasna odpowiedź brzmiała: „Jestem tym, kim jesteś, i wystarczy że będziesz przykładem miłości i będziesz mówić tylko swoją prawdę”. Więc, jak rosłam, kwestionowałam wszystko, a urodziwszy się w rodzinie katolickiej, kwestionowałam chyba wszystko, ponieważ nie rozumiałam, dlaczego cierpienie było wszystkim, na czym się koncentrowano. Więc udawałam katoliczkę od siódmego roku życia i byłam w stanie tolerować to, czego nauczali jako prawdę, oddychając głęboko i nieustannie rozmawiając z Jezusem, gdy wszystko mnie przerastało. Wybuchłam, gdy poszliśmy do pierwszej komunii, a ja zupełnie nie rozumiałam, dlaczego uczą, że to jest pierwszy raz, gdy Jezus jest z nami, podczas gdy on zawsze był. A potem dali nam chleb, lecz bez wina, a ja podskakiwałam mówiąc „A on się napił” (mając na myśli księdza) „ja też chcę” i powiedziano mi, że kościół to tak wymyślił, że w czasie zarazy chorobę przenoszono podając sobie kielich, a ja podskakiwałam mówiąc „Nieprawda”. Później nauczyłam się siedzieć cicho, a kiedy wszystko mnie przerastało, wybuchałam, i tak to się toczyło, aż zostałam wdową. Mój kochany mąż, Johny, opuścił Ziemię w wieku 54 lat, a ja otrzymałam bardzo jasne znaki, aby się otworzyć i powrócić do tego, co pozornie zostawiłam 30 lat wcześniej i tak nastąpiła nowa podróż – spotkania i inspirowanie ukochanych, aby wchodzili do własnego wnętrza. Kiedy ukochani mówili „Jesteś bardziej zaawansowana duchowo”, śmiałam się, nie z nich, tylko ze słów. Wszyscy przychodzimy na ten świat jako czyste istoty, a w wyniku systemów przekonań itp. itd. żyjemy w świecie ułudy. Około 20 lat temu, zaczęłam mieć wgląd do Nowego Świata, który stworzymy jako jedność, niezależnie od szyderstw z jakimi się spotkałam. Po prostu robiłam swoje, ponieważ wiedziałam, że w przeszłych wcieleniach byłam spalona na stosie i zabijana, abym przestała dzielić się prawdą, która po prostu brzmi: „Jest jedno Źródło”, od wielu lat wolę mówić bezimienne, Bóg, Bogini, Źródło, cokolwiek wychodzi z mego serca w danej chwili, a my wszyscy, każdy z nas, jesteśmy częścią tej Kochającej, Wszechmocnej Energii, a w miarę jak się rozwijamy i lepiej znamy naszą boską istotę, zdajemy sobie sprawę, że „Jam jest” może być „Jam jest”, a nie musi dostosowywać się do prawa człowieczego, tylko do prawa boskiego. Ponieważ życie według prawa boskiego, jest prostym, bardzo, bardzo prostym sposobem życia: mówcie swoją prawdę, czyńcie innym to, co sobie byście czynili, kochajcie się wzajemnie, nie miejcie oczekiwań wobec innych, ani nie oceniajcie innych. Nauczyłam się, jak widzieć więcej niż zachowania na płaszczyźnie fizycznej, które uznawano za „złe” dla duszy danej istoty i docierałam do niej na znacznie głębszym poziomie energii, gdzie wszystko jest Światłem, wszystko jest Miłością. Tak więc kochani, którymi jesteśmy, to tyle, jeśli chodzi o to, kim jestem. Przez lata miałam wizję wspólnot PELOHA i dopiero teraz usłyszałam mowę mojego serca: „Teraz jest ten czas na pierwszą wspólnotę PELOHA w naszej kochanej Polsce.” Urodziłam się w Australii, a mój ojciec urodził się w Niemczech, potem przesunięto granice i miasto Breslau, w którym się urodził, to obecnie Wrocław w Polsce. Nasza pierwsza praca miała miejsce we Wrocławiu, i mój ojciec mówił do mnie przez cały czas po przybyciu, więc wiedziałam, dlaczego przyjechałam. To był rok 1993, gdy z moim ukochanym rozdaliśmy cały majątek i pieniądze, i szliśmy na piechotę, aż zaoferowano nam jedzenie. Po sześciu miesiącach byliśmy w Indiach i cieszyliśmy się z naszymi pierwszymi rodzinami w Indiach i medytowaliśmy w Pondicherry. Raz medytowaliśmy, aby powstrzymać wojnę pomiędzy Pakistanem i Indiami, i wojna nie wybuchła, złożyliśmy dzięki, a potem dużo podróżowaliśmy, a następnie po wielu latach przyjazdów do Polski nasza podróż się zakończyła. Kiedy wróciliśmy po pięciu latach w 2012, cieszyliśmy się, że to, czym się dzieliliśmy, zostało przyjęte i spopularyzowane, tj. warsztaty, masaż i wszystko, co przekazywaliśmy, zostało wykorzystane i rozwija się, i z tego się najbardziej cieszymy. Ukochani rozumieją, że nic nie należy do Alana i Mary, poczujcie sercem, czy jest coś w naszej pracy, co Wam pasuje i zabierzcie się za to. A więc, wzywam Was, przychodźcie i zapoczątkowujcie. Nowa wspólnota jest wieszczona i nasze serce wyśpiewuje głęboką wdzięczność. A teraz, gdy mój kochany Alan poczuje, napisze o części swojego 83-letniego życia. Kocham, kocham, kocham wszystko, co jest, i dziękuję, że jestem tutaj w tym najwspanialszym czasie na Ziemi, czasie transformacji w Światło. PELOHA żyje w naszych sercach, a tym samym świadomie w Nowym Świecie, Mary.  PELOHA to słowo oznaczające Pokój Miłość i Harmonię, a przez ostatnie 20 lat każdy list, email, który wysłałam, zawierał słowo PELOHA, ponieważ chciałam, aby energia tego słowa dotarła do wszystkich. Miałam również wizję flagi zgody, ponieważ uznałam, że flagi tworzą separację i nigdy nie rozumiałam słów „dumna ze swojej flagi” i „walczyć pod swoją flagą”. A więc nabyłam piękny jedwab i w moim życiu zjawiła się artystka, i poprosiłam ją o namalowanie tęczowej jedności oraz słowa „PELOHA”, i ona stworzyła piękny obraz, który wisi w ośrodku uzdrawiania w Raju mojej ukochanej siostrzanej duszy w Nowej Ziemi, i niech tak będzie, Mary.

1 comment:

  1. YAH YAH YAH. Peloha now and forever :))))) Thank you for everything. Love always and gratitude. KRMBG

    ReplyDelete