Monday 7 January 2013

BELOVED FAMILY OF PELOHA BLESSINGS AND GREAT GREAT LOVE TO ALL AS WE BEGIN TO WALK TOGETHER AS ONE IN THE NEW WORLD   OUR DARLING PAWEL OFFERED TO BEGIN A NEW PAGE AND THAT FELT SO PERFECT FOR THE NOW AS WE EACH AND EVERY ONE OF US ARE EVOLVING TO THE LIGHT
I FEEL THIS TIME TO MAKE IT EASIER FOR MY DARLING PAWEL THAT IF YOU ARE WANTING TO READ THE PAGE THAT YOU WILL OFFER HELP TO PAWEL IN TRANSLATING IF YOU HAVE THESE ABILITIES AS IT IS ABOUT CO CREATING EVERYTHING AS LONG AS EVERYONE UNDERSTANDS THAT IF PAWEL DOES NOT FEEL A WRITING WITH HIS HEART HE WILL NOT INCLUDE    THIS IS FOR DAYS TO COME WHEN WE HAVE THE PAGE UP AND RUNNING AND I SO WOULD LOVE SOMETHING OTHER THAN WEBPAGE TO BE ITS NAME    SHARING OF PELOHA OR SOMETHING SIMILAR BECAUSE THAT IS WHAT COMES IN THIS MOMENT    MY VERY CLEAR HEART SPEAK ON 1 1 2013 WAS AFTER READING THE MOST LOVED TIARA KUMARA S GREETING FOR THE NEW YEAR WAS WHAT CAME CLEARLY WAS BEGIN PELOHA COMMUNITIES NOW AND BEGIN IN POLAND AND IT WAS SO REAL AND MY TRUTH AND I SHARED WITH MY DARLING AND HE SAID I AM READY   AND SO TIARA KUMARA SPEAKS OF A TEMPLE I SEE A HUGE DOME AND HAVE HAD THIS VISION OF COMMUNITY FOR A VERY LONG TIME AND THE DOME IS OF A MATERIAL I DONT KNOW AND IT IS SELF HEATING SELF COOLING AND EMPTY AND ALL WHO ENTER MANIFEST ALL THEY NEED BY THEY SEE IN THEIR MIND S EYE AND IT IS.  AS I ALL WAYS SAW FLAGS AS SEPARATING I ALSO SAW A FLAG A GLOBAL FLAG RAINBOW BACKGROUND AND ONE HEART AND INSIDE THE WORD ONE VERY SIMPLE AND IT WAS SILK AND IT WAS PAINTED AND NO RULES IT  CAN BE PAINTED EMBROIBERED TAPESTRY ONLY THAT THE BEING CREATING FEELS  IT WILL COME WITH EASE AND GRACE AND NOT RESTRICTED TO  COMMUNITIES IN HOMES OR UNITS EVERYWHERE THAT BELOVEDS FEEL PELOHA IS A WALK OF LIFE AND TO BE CELEBRATED EVERY DAY    EGO HAS GONE FOR AN ETERNAL HOLIDAY AS WE ARE SO READY TO LISTEN AND BE AT ONE WHEN COMPETITION IS NO LONGER PRESENT OR A PART OF OUR DAILY LIFE     OUR BODIES WILL CONTINUE TO BECOME LIGHT AND WE WILL ALL TRANSFORM AT OUR OWN PACE AND WE WILL OFFER A HAND AND HELP BY BEING THE WAY SHOWER OF CREATING ONENESS IN AND WITH ETERNAL PELOHA     AS MANY OF YOU KNOW JESUS WAS MY WAY SHOWER AND IT NEVER WAS A RELIGION HE WAS SIMPLY MY BELOVED WHO WALKED WITH ME WITHOUT JUDGEMENT SIMPLY BEING AND HIS MAIN REQUEST WAS BE YOU MARY SPEAK YOUR TURTH WITHOUT FEAR AND FOR THIS I AM THAT I AM IT WAS AND IS MY WALK   MY DARLING ALAN  WALKS BESIDE ME AND HAS KEPT ME GROUNDED AND SUPPORTED ME WHEN I GOT TO THE POINT OF IM GIVING UP" ITS" NOT WORKING  AND HE WOULD SAY THIS TOO WILL PASS   AND THEN THERE IS MY SOUL SISTER DENISE WHO HAS WALKED WITH ME FOR WHAT SEEMS LIKE EONS NOT JUST THIS LIFETIME MANY OTHERS AND WE ARE BOTH CONSCIOUS OF THEM  AND WHEN I AM WALKING A WALK OF UNEASE SHE ALSO AND VICE VERSA AND THAT IT JUST HOW IT IS AND WE FEEL AND WE KNOW THAT WE ARE BLESSED IN THAT WE HAD THAT SUPPORT THAT WE COULD RANT AND RAVE AND SAY WHATS IT ALL ABOUT AND LISTEN TO ONE ANOTHER AND JUST IN THE SHARING LIFT THE UNWANTED ENERGY WE WERE CARRYING SO WE KNOW IF YOU CAN HELP ONE ANOTHER PLEASE PLEASE PLEASE DO  AND WE DONT MEAN DISEMPOWER WE MEAN WALK WITH THEM AND SIMPLY ALLOW ALL TO BE AND LOVE LOVE LOVE WITHOUT JUDGEMENT OR FEAR AS WE ALL WALK HOME OVER THE RAINBOW TOGETHER AS ONE      WE LOVE ALL AND DO GIVE THANKS TO DARLING PAWEL AND SLAWEK FOR THEIR SUPPORT OVER THE YEARS PELOHA WE LIVE PELOHA WE BE MARYANDALAN

* * * 
Kochana Rodzino PELOHA, przekazuję Wam Błogosławieństwa i dużo, dużo Miłości wszystkim, gdy zaczynamy razem iść jako jednia w Nowym Świecie. Nasz kochany Paweł zaproponował, że założy nową stronę internetową i wydało mi się to obecnie doskonałym pomysłem, ponieważ każdy z nas rozwija się do Światła.  Tym razem chciałabym ułatwić działanie Pawłowi - jeżeli  chcecie czytać tę stronę, zaproponujcie mu pomoc w tłumaczeniu, jeżeli możecie, ponieważ chodzi o współtworzenie wszystkiego, przy czym jeżeli Paweł nie czuje jakiegoś tekstu w sercu, nie musi go zamieszczać.  Strona powstanie w najbliższych dniach, chciałabym bardzo, aby nazywała się „Sharing of Peloha” [Dzielenie się Pelohą] lub podobnie, ponieważ tak to obecnie czuję. Mój bardzo jasny przekaz z Serca z dnia 1.1.2013 otrzymałam po przeczytaniu najukochańszej noworocznych życzeń Tiary Kumara. Przekaz brzmiał: „Teraz zapoczątkuj Wspólnoty Peloha i zacznij w Polsce” i był tak realny i był moją prawdą, że opowiedziałam o nim Alanowi, który powiedział: „Jestem gotów”. Tak więc Tiara Kumara mówi o Świątyni, widzę wielką kopułę, mam tę wizję wspólnoty od bardzo dawna, a kopuła jest z materiału, którego nie znam, sama się ogrzewa i ochładza, jest [wewnątrz] pusta, a każdy, kto wchodzi, manifestuje wszystko, czego potrzeba, wyobrażając to sobie, i to się pojawia. Zawsze uważałam, że flagi tworzą podziały, ale widziałam również flagę całej Ziemi, z tęczowym tłem i jednym sercem, a w nim słowo „JEDNO”, była bardzo prosta. Była z jedwabiu, malowana, natomiast może być również haftowana czy tkana, zależnie od osoby, która ją tworzy. To nastąpi z łatwością i gracją, nie tylko we wspólnotach w domach lub mieszkaniach, [ale] wszędzie, gdzie ukochani czują, że Peloha to sposób życia, który powinien być celebrowany co dnia. Ego udało się na wieczne wakacje, gdyż jesteśmy gotowi słuchać i być jednią, kiedy konkurowanie już zniknie z naszego codziennego życia. Nasze ciała będą dalej stawać się światłem, a my wszyscy będziemy przechodzić transformację we własnym tempie i będziemy oferować dłoń i pomagać będąc drogowskazami, tworząc jedność z wiecznym Pokojem, Miłością i Harmonią. Jak wiele z Was wie, Jezus był dla mnie drogowskazem, nigdy nie był religią. Był po prostu moim ukochanym, który szedł ze mną bez osądzania, po prostu będąc, a jego największą prośbą było „Bądź sobą, Mary, mów swoją prawdę bez obaw” i dlatego jestem, która jestem. To była i jest moja droga. Kochany Alan idzie obok mnie, ugruntowywał i wspierał mnie, gdy dochodziłam do punktu rezygnacji. Zawsze mówił: „To też minie”. Również moja siostrzana dusza Denise, która idzie ze mną przez eony lat, nie tylko w tym życiu, ale w wielu innych - obie mamy świadomość tych wcieleń, i kiedy ja przechodzę jakieś trudności, ona również, i na odwrót, i tak to właśnie jest. Wiemy, że mamy szczęście, że mamy to wsparcie, że możemy gadać jak szalone, pytać: „O co w tym wszystkim chodzi?” i słuchać się wzajemnie, i poprzez mówienie o tym pozbywać się niechcianej energii, którą niesiemy. A więc, jeżeli możecie sobie pomagać, bardzo, bardzo proszę, róbcie to. Nie w sensie odbierania mocy, ale idąc ze sobą i po prostu pozwalając, aby wszystko się zadziało. I kochajcie, kochajcie, kochajcie bez osądzania lub obaw, ponieważ wszyscy razem idziemy do domu, po tęczy, jako jednia. Kochamy wszystkich i dziękujemy kochanemu Pawłowi i Sławkowi za ich pomoc przez te lata. Pokój, Miłość, Harmonia, nimi żyjemy, nimi jesteśmy, MARYANDALAN.

4 comments:

  1. We are ready. We begin to create a rainbow bridge. Always loving KRMBG LIGHT LOVE BLESS

    ReplyDelete
  2. Jestem bardzo szczesliwa i dziekuje za te piekne slowa Milosci , ktore nam przekazujecie ,za to , ze sie spotkamy i za wszystko co robicie dla nas , dla calej Polski - Milosc , Peloha

    ReplyDelete