Tuesday 11 October 2016

Beloved One that we be blessings to the Oneness that we be and moment by moment we are striding towards the Land of Gaia free and able to be truly who we are Love and Light      Yes that is what we are Love and Light living consciously in a Land where freedom is our everyday walk and we are a loving reflection of one another My darling One Live the Light be the Light Live the Love be the Love  Simple and beautiful and we are the Power the Divine Power of ALL that is, PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛

Kochana Jednio, którÄ… jesteÅ›my. BÅ‚ogosÅ‚awieÅ„stwa dla JednoÅ›ci, którÄ… jesteÅ›my. Z każdÄ… chwilÄ… zbliżamy siÄ™ do Gai, wolni i zdolni do bycia naprawdÄ™ tym, kim jesteÅ›my: MiÅ‚oÅ›ciÄ… i ÅšwiatÅ‚em. Tak, tym wÅ‚aÅ›nie jesteÅ›my: MiÅ‚oÅ›ciÄ… i ÅšwiatÅ‚em, żyjÄ…c Å›wiadomie w Krainie, gdzie wolność jest naszÄ… codziennÄ… drogÄ…, a my jesteÅ›my peÅ‚nym miÅ‚oÅ›ci wzajemnym odbiciem. Moja kochana Jednio, Å»yj ÅšwiatÅ‚em, bÄ…dź ÅšwiatÅ‚em, Å»yj MiÅ‚oÅ›ciÄ… i bÄ…dź MiÅ‚oÅ›ciÄ…. Proste i piÄ™kne, a my jesteÅ›my PotÄ™gÄ…, BoskÄ… PotÄ™gÄ… WSZYSTKIEGO, co jest.  PeLoHa na wszystkie sposoby i na zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment