Sunday 23 October 2016

Beloved One that we be I awoke this morning knowing that for us all in this amazing time of letting go and receiving simultaneously I needed to stay in my Inner Peace Zone as I call it and breathe a lot  when necessary to stay there  and to listen to the silence from within the Self for therein are all answers and so it is.  There is one world now so I see the outer world as I called it before being totally at One with all and baring her innermost secrets to all so they may come to the Light and no longer remain hidden and secret once touch by through and with the Light it becomes One as we embrace without judgement simply as being and so be it  I live in absolute gratitude for the Now and all that we as One are creating in every moment  PeLoHa all ways maryandalan 💛💛💛

Kochana Jednio, którÄ… jesteÅ›my. ZbudziÅ‚am siÄ™ dziÅ› rano wiedzÄ…c, że dla nas wszystkich w tym niesamowitym czasie uwalniania i jednoczesnego otrzymywania potrzebujÄ™ pozostać w mojej Strefie WewnÄ™trznego Spokoju (tak jÄ… nazywam) i dużo oddychać, gdy potrzebujÄ™ w niej pozostać i sÅ‚uchać ciszy pÅ‚ynÄ…cej z Jaźni, gdyż tam sÄ… wszystkie odpowiedzi, i tak to jest. Jest teraz jeden Å›wiat, wiÄ™c widzÄ™ Å›wiat zewnÄ™trzny (tak go nazywaÅ‚am zanim byÅ‚am caÅ‚kowicie w Jedni ze wszystkim i zanim odkryÅ‚am jej najgÅ‚Ä™bsze tajemnice dla wszystkich, aby mogÅ‚y wyjść na ÅšwiatÅ‚o i nie pozostawać już ukryte ani tajemne [fragment niezrozumiaÅ‚y] a ze ÅšwiatÅ‚em to staje siÄ™ jedno, gdy obejmujemy bez osÄ…du po prostu jako istota, i niech tak bÄ™dzie. Å»yjÄ™ w nieskoÅ„czonej wdziÄ™cznoÅ›ci za Teraz i za wszystko, co my jako Jednia tworzymy w każdej chwili. PeLoHa, na wszelkie sposoby i na zawsze maryandalan 💛💛💛

No comments:

Post a Comment