Saturday 4 October 2014

Beloved One yesterday I ate some peanuts and shortly after had incredible heart pain and worked with the light and whatever i was given pushing points on the feet    Up every 20 minutes and burping and burping   This is the beginning of understanding and allowing all to become light    And in my case it was peanuts that bought me to a new understanding of I am We are One   And so be it love and blessings to all and thank you for your ongoing love for during this journey I fel so much love thank you darling Tomek and Alan who accepts all and walks beside me again and again when I walk these walks home and so be it PeLoHa all ways maryandalan


Ukochana Jednio wczoraj zjadłam  nieco orzechów ziemnych i wkrótce potem doświadczyłam bólu serca i pracowałam ze światłem i cokolwiek otrzymałam punkty nacisku skupiały się na stopach   Co 20 minut i odbijało mi się i odbijało   To początek rozumienia i pozwalania by wszystko stało się światłem  W moim przypadku  to orzeszki przywiodły mnie do nowego rozumienia Ja jestem My jesteśmy Jednym   I tak niech będzie miłość i błogosławieństwa dla wszystkich dziękuje za nieustająca miłość bo podczas tej podróży bardzo poczułam wiele miłości  dzięki drogi Tomku i Alanie który akceptujesz wszystko i trwasz przy mnie nadal i nadal kiedy ja idę tą ścieżką do domu i tak niech będzie PeLoHa zawsze maryialan



No comments:

Post a Comment