Friday 12 July 2019

Dear All,  Sorry not to have written for a while - I spent two weeks caring for house pets while friends travelled.   It was at Phillip island at a time when whales are moving North, so I did a lot of coastal walks, and even took a half day whale-watching cruise.  Saw one young humpback and dolphins, seals and lots of birds.  There are many conservation parks for migratory birds from around the world.   Used the bike one wind-free day, and pampered myself with a couple of massages, so now am back home refreshed.
   PeLoHa,   Alan

Kochani Wszyscy,  Przepraszam, że nie pisałem przez jakiś czas- spędziłem dwa tygodnie zajmując się zwierzętami domowymi przyjaciół podczas ich podróży.   To na wyspie Philipa w czasie gdy  wieloryby przemieszczają się na północ spacerowałem wielokrotnie wzdłuż wybrzeża, wyruszyłem nawet w kilkugodzinny rejs by obserwować wieloryby. Widziałem jednego młodego humbaka i delfiny, foki i mnóstwo ptaków. Jest wiele parków rezerwatów przyrody dla ptaków migrujących z całego świata. Używałem  roweru w bezwietrzny dzień i dogadzałem sobie kilkoma masażami, więc teraz z powrotem w domu jestem zregenerowany.
PeLoHa,    Alan






No comments:

Post a Comment