Monday 1 January 2018


Beloved One blessings and great great love. Over the last 2 days I have been receiving such o strong transforming  energy which zapped my energy and left me very unsteady on my  feet and I give thanks for my transformation as it occurs in different waves of energy sometimes very gentle and sometimes very strong. And we keep on walking I am blessed to have a partner who evolves as I do and we are sharing many  times a day and I feel he and I live consciously as One and we feel very blessed every day and night   to have One another to share with so I  know if you link up with a like heart it certainly helps to share and we do not feel as we did as children alone and can help each other move forward.  Happy Joyful 2018 and may we evolve to the Divine Beings we are and Live PeLoHa consciously Love and blessings all ways maryandalan 馃挍馃挍馃挍 馃寛馃寛馃寛


Ukochana Jedno艣ci b艂ogos艂awie艅stwa i wielka wspania艂a mi艂o艣膰. Przez ostatnie 2 dni odbiera艂am bardzo siln膮 transformuj膮c膮 energi臋 kt贸ra porazi艂a moj膮 i pozostawi艂a mnie niestabiln膮 na nogach i dzi臋kuj臋 za swoj膮 transformacj臋 gdy偶 pojawia si臋 w r贸偶nych falach energii czasami bardzo delikatnie a czasem bardzo silnie. Nie przestajemy i艣膰 i jestem b艂ogos艂awiona 偶e mam partnera kt贸ry ewoluuje tak jak ja i dzielimy si臋 wielokrotnie w ci膮gu dnia i czuj臋 偶e on i ja 偶yjemy 艣wiadomie jako Jedno艣膰 i czujemy si臋 bardzo b艂ogos艂awieni ka偶dego dnia i nocy 偶e mamy siebie w Jednym by si臋 dzieli膰 wi臋c wiem 偶e je艣li po艂膮czysz si臋 z podobnym sercem to z pewno艣ci膮 pomo偶e w dzieleniu si臋 i nie czujemy si臋 jak wtedy b臋d膮c dzie膰mi sami i mo偶emy pom贸c sobie nawzajem porusza膰 si臋 do przodu. Szcz臋艣liwego Radosnego roku 2018 i by艣my rozwijali si臋 w Istnienia Boskie kt贸rym jeste艣my i 呕yjmy PeLoHa 艣wiadomie Mi艂o艣膰 i b艂ogos艂awie艅stwa na wszystkie sposoby maryandalan 馃挍馃挍馃挍 馃寛馃寛馃寛

No comments:

Post a Comment