Friday 5 December 2014

Beloved we have arrived    My I am  presence does not see our beloved Gaia clearly  and still I know I am a Conscious precious aspect of Beloved new Terra     I feel so much freer as the old dimensional reality falls away and we came to our Beloved Mother Earth to experience this reality  and come to our truth which is we know as an awakened conscious being s we are choosing to live in Divine Love and Light.  Love as we created in this reality had so many strings attached   The strings were called control ego inequality so would never be eternal.  Once we awaken we realised Divine Love is what we are creating now   Divine Love is totally unconditional without expectations without fear without blame without shame Love simply is and we build on the Sacredness of Love ongoing non stop and so we are Divine Love as we have all ways been except now we have conscious realisation   A Divine Grace and Blessing and we simply be the Love be the Light   Thank you Beloved Tomek Asioha and  the Oneness we are and the I that is we         maryandalan             PeLoHa


Ukochani dotarliśmy  Moja obecność Ja Jestem nie widzi jeszcze naszej ukochanej Gaii wyraźnie ale mimo to wiem że jestem Świadomym cennym aspektem nowej Ukochanej Terry  Czuje się tak dużo bardziej wolna podczas gdy stara wymiarowa rzeczywistość odpada a my przyszliśmy na naszą Matkę Ziemie  by tej rzeczywistości doświadczyć i dotrzeć do naszej prawdy którą znamy jako przebudzone świadome bycie jako że wybieramy żyć w Boskiej Miłości i Świetle. Miłość jaką stworzyliśmy w tym wymiarze miała tyle haczyków  Te haczyki to Kontrola ego nierówność więc nigdy nie mogły być wieczne. Kiedy już się zbudziliśmy zdaliśmy sobie sprawę że to co tworzymy teraz to Boska Miłość  Boska Miłość jest całkowicie bezwaorunkowa bez oczekiwań bez strachu obwiniania wstydu Miłość poprostu jest i budujemy na Świętośći nieustającej Miłości non stop a więc to my jesteśmy Boską Miłością bo zawsze byliśmy tylko teraz jesteśmy tego świadomi Boska Łaska i Błogosławieństwo i poprostu bądzmy Miłością i Światłem  Dziękuje Tomku i Asioha i Jednościktóa jesteśmy i Ja które jest Nami      maryialan        PeLoHa





Kochana Jednio dziś jestem bez słów :) moja miłość dla Was i światło płynie online :) a jeśli Wy poczujecie potrzebę serca by podzielić się czymś ze mną lub zapytać o coś, to podaję Wam mój adres mailowy :  gebo11@wp.pl
Dziękuję Mary i Tomkowi, że są i Wam wszystkim że jesteście . Jedność i Miłość zawsze :******
Asioha :)

Beloved One today I have no words :) my love is for You and the light flows online :) and should you have a heart felt need to share with me or you have questions, I give You my email address: gabo11@wp.pl
Thank you Mary and Tomek, for being and All of You too. Oneness and Love always :******
Asioha :)


No comments:

Post a Comment