Sunday 7 December 2014

Beloved Divine One May I share a little more of my journey since 1993 as this blog is about how in the period from December 2012 I have evolved and as I say we are all individuals and we will all choose our own way and so it will be.  In these 2 years I have both in Beloved Polska and Beloved Australia undergone some huge experiences as in huge pain and I know  without Belief  Love and Trust in Self I would have left our Beloved Mother Earth for many times I felt I had experienced a death and I yet I was still here.  As I have said many  times I don t understand many things so when pain came my mantra was I love and accept.  In this time of pain over the last week I have transformed my words to    I acknowledge my pain and see pain as a Divine Gift rather than something I have to fix from back there and I acknowledge this Divine gift of pain because I awaken more and more and see who I truly am and that I am truly an Image of God in every way. And so it is in this moment and I truly give thanks for my journey and am grateful that after one week I can walk with the aid of a chair and my darling Alan and my mantra is 'I acknowledge my pain as a way to be the God /Goddess  that I am."       Joyfull full moon  Beloved One. Thank you darling Tomek Asioha and to All and my darling Alan whom  I thank so many times each day for his Divine presence in my life. Love is Beloved One I know it is important to say in this moment In these strong times of energies keep listening to your heart and just let your wisdom be just feel into the words and let it be. And then understanding balance and truth flows and then it is time to share   PeLoHa flows from our heart and we remain in the Love and the Gratitude for all.  maryandalan   Love Love Love

Ukochana Boska Jednio Pozwól że podziele nieco więcej moją podróżą od 1993 jako że ten blog jest o tym jak w okresie grudnia 2012 ewoluowałam i jak mówie wszyscy jesteśmy indywidualni i wszyscyc wybierzemy naszą własną drogę i tak niech będzie. przez te 2 lata zarówno w ukochana Polska jak i w ukochana Australia  przeszła przez ogromne doświadcczenia i jest w ogromnym bólu i wiem że bez Wiary  Miłości i Zaufania do Siebie opuściła bym Matkę Ziemie wiele już wiele razy czułam że doświadczam śmierci a jednak nadal tu byłam. Jak powiedziałam wiele razy wielu rzeczy nie rozumiem więc kiedy przychodził ból moją mantrą było kocham i akceptuje.  W ten czas bólu przez ostatni tydzień zmieniłam moje słowa na rozpoznaje swój ból i widze ból jako Boski Dar bardziej niż jako coś co musze naprawiać i rozpoznaje ten Boski dar bólu bo budzę się bardziej i bardziej i widze kim prawdziwie jestem i że jestem prawdziwie wizerunkiem Boga w każdy sposób. I tak to jest w tym momencie i prawdziwie dziękuje za swoją podróż i jestem wdzięczna że po tygodniu mogę chodzić z pomocą krzesła i mojego drogiego Alana i swojej matrze 'rozpoznaje swój ból jako sposób na bycie Bogiem/Boginią która jestem.' Radosna pełnia księżyca ukochana Jednio. Dziękuje drogi Tomku Asioha i Wszystkim i mojemu ukochanemu Alanowi któremu dziękowałam tak wiele razy  każdego dnia za jego Boską obecność w moim życiu. Miłość jest Ukochana Jednio wiem że to ważne powiedzieć to w tym momencie w te mocne czasy energii słuchajcie własnego serca i poprostupzwólcie waszej mądrości być wczujcie się w słowa i pozwólcie być. I potem rozumiejąc równowage i prawde płyńcie i wtedy nadejdzie czas by się dzielić PeLoHa płynie z serca  i pozostajemy  w Miłości i Wdzięczności za wszystko. maryialan Miłość Miłość Miłość 


No comments:

Post a Comment