Monday 23 June 2014

BELOVED U (THE UNIVERSAL I)   I WALK SLOWLY I TALK SLOWLY AND HAVE LITTLE FOCUS AND I REMAIN IN THE GRATITUDE OF ALLOWING AND ACCEPTING AND KNOWING THAT THE JOURNEY IS THE CONTINUANCE OF U LEARNING ABOUT U AND SO IT IS    IT IS SIMPLE AND I STAY IN THE BELIEF LOVE AND TRUST THAT WE ARE CREATING THE NEW WORLD AND SOMETIMES IT FEELS THAT NOTHING IS TRANSFORMING OR CHANGING AND SOMETIMES I COME TO THE POINT OF LOSING HOPE AND THEN I STOP AND LOOK AROUND AND SEE HOW MUCH HAS CHANGED AND I DO GIVE THANKS AND SO IT IS    I REALISE THIS IS MY IMPATIENCE A PART OF THE WORLD OF TIME STILL AND THIS BELIEF TOO WILL PASS.   TIME HAS NO PLACE IN OUR NEW LIVES SO NO DISAPPOINTMENT PURE JOY WILL BE AS WE CREATE LOVE AND THANKYOU DARLING TOMEK AND TO U LOVE FOR ALL   MARYANDALAN MWA MWA MWA


UKOCHANE U (UNIWERSALNE JA)  CHDZE POWOLI MÓWIE POWOLI I MALO SIE SKUPIAM  I POZOSTAJE WE WDZIECZNOSCI PRZYZWOLENIA I AKCEPTACJI I WIEM ZE TA PODRÓZ JEST KONTYNUACJA TEGO JAK U UCZY SIE O U I TAK TO JEST   TO PROSTE I POZOSTAJE W WIRZE MILOSCI I ZAUFANIU ZE TWORZYY NOWY SWIAT I CZASAMI CZUJE ZE NIC NIE TRANSFORMUJE I NE ZMIENIA SIE  CZASAMI CZUJE ZE DOCHODZE DO PUNKTU W KTÓRYM UTRACE NADZIEJE I WTEDY SIE ZATRZYMUJE I ROZGLADAM I WIDZE JAK WIELE SIE ZMIENILO I DZIEKUJE I TAK TO JEST   ZDAJE SOBIE SPRAWE ZE TO MOJA NIECIERPLIWOSC CZESC SWIATA CZASU KTÓRA NADAL JEST ALE I TO PRZEKONANIE ZNIKNIE W KONCU. CZAS NIE MA MIEJSCA W NASZYM NOWYM ZYCIU TAK JAK I ROZCZAROWANIA TYLKO CZYSTA RADOSC PODCZAS KIEDY TWORZYMY MILOSC I DZIEKI TOMKU I DLA U MILOSC ZA WSZYSTKO  MARYIALAN CMOK CMOK CMOK


5 comments:

  1. ,,Byłem ślepy, robiąc jak inni mi kazali,
    Byłem zagubiony, przychodząc, gdy inni mnie wołali.
    Kiedy zostawiłem wszystkich, siebie również.
    Wtedy znalazłem wszystkich, siebie również”.
    - Rumi

    Podoba mi sie to w/m, bo ja czesto lapie sie na tym, co robic, czy dobrze robie, a wtedy robie umyslem. Wtedy zle sie czuje, a moja energia idzie do umyslu. Jestem na siebie zla, bo znow schematy w mojej glowie. Moja lewa czesc pracuje, duzo smieci, a prawa malutko. :-(
    Znowu zawiodlam siebie prawdziwa, jest mi zle i smutno. :-(

    ReplyDelete
  2. U = YOU, czyli TY

    ReplyDelete
  3. Ja wiem, ze Jestem Uniwersalnym Ja. Ja to wiem, tylko...czesto zapominam... o tym.
    Nauczono mnie, ze U jest wyzej ode mnie. Jest kim ponad wszystko, uznalam to za prawde dlatego pogubilam sie. Schematy w "duchowosci" zabijaja w nas to co jest Prawda.

    ReplyDelete
  4. Droga Marzenko,podziekuj sobie za to ze jestes prawda,ktora sobie uswiadamiasz ,wypowiadasz i zaakceptuj to co sie u Ciebie dzieje,masz prawo do wszystkiego, nawet do zapominania tego kim jestes i nie traktuj tego za cos zlego,zaakceptuj a zobaczysz jak szybko przypomnisz sobie kim jestes ;) To piekne,ze potrafisz byc prawdziwa nawet jesli ta prawda nie do końca Ci pasuje,ale pamietaj to PRAWDA,wiec ciesz sie bo żyjesz w swojej prawdzie,a to jedyna droga do U :) Dziekuje Asia Macała :)

    ReplyDelete
  5. Dziekuje Ci Asiu za Twe slowa :-) Pozdrawiam cieplo :-)

    ReplyDelete