Friday 12 April 2013


BELOVED FAMILY I AM TOSSING AND TURNING AND GET TIME TO SHARE ON SUNDAY EVENING I WOKE TO SEE PHONE FLASHING WITH A MESSAGE I READ AND WAS TOO TIRED TO ASNWER AND JUST LAID THERE FEELING THE PERSON WHO HAD SENT THE MESSAGE  AND ALMOST IMMEDIATELY I HEARD TIME TO COMPLETE THE WORKSHOPS AND BEGIN THE NEW WISDOM AND THIS WILL BE THE LAST WORKSHOPS YOU WILL DO FROM THIS WISDOM
IT WAS ABOUT SHARING THE SYMPTOMS OF TRANSFORMATION AND LIVING IN THE NOW AND TO READY OURSELVES WITH SELF BELIEF SELF LOVE AND SELF TRUST  SO THERE IS NO PAST THERE IS NO FUTURE WE HAVEN'T CREATED IT SO THIS SMS PRESENTED TIME TO GIVE THIS PRIORITY FULL FOCUS AND ALAN WILL CONTINUE TO HELP WITH MASSAGE AND SO WITHOUT A PLAN WE SHARED WITH OUR BELOVED OUR MESSAGE IN THE NIGHT AND IT WAS RECEIVED VERY BEAUTIFULLY AND SO IT WILL UNFOLD AND WHEN I AM SHOWN TOGETHER WITH THOSE I AM WITH NOW SHARE THIS PROJECT IT WILL  REMAIN AS IT IS AND AS SOON AS WE TOGETHER AS ONE FEEL THIS IT WILL BE ON THE BLOGSPOT AND SO BE IT   SO MY BELOVED ONE THAT WE BE I GIVE IMMENSE GRATITUDE TO DARLING PAWEL WHO NEVER KNOWS WHEN I WILL WAKE UP AND START TO WRITE SO BLESS YOU MY DARLING PAWEL AND MAY YOU RECEIVE AS YOU GIVE ALL WAYS FROM YOUR HEART PELOHA IS MARYANDALAN

* * * 


Kochana Rodzino, nie śpię i dzięki temu mam czas na pisanie. W niedzielę wieczór obudziłam się i zobaczyłam, że dostałam smsa. Przeczytałam go i byłam zbyt zmęczona, aby odpowiedzieć. Po prostu leżałam, łącząc się z osobą, która przesłała wiadomość. Niemal od razu usłyszałam "Czas zakończyć warsztaty i zacząć nową mądrość. To będą ostatnie warsztaty, które poprowadzisz z tej mądrości." Przekaz dotyczył dzielenia się objawami przemiany oraz życia w teraźniejszości i przygotowywania się dzięki wierze w siebie, miłości do siebie i zaufaniu do siebie. Nie ma przeszłości, nie ma przyszłości, jeszcze jej nie stworzyliśmy, więc ten sms stał się okazją do tego, aby skupić się w 100% na tym priorytecie.

Alan będzie nadal pomagał poprzez masaż, bez planu. Opowiedzieliśmy naszym Ukochanym o tym nocnym przekazie i został on przyjęty bardzo pięknie. I tak to się będzie rozwijać. Kiedy otrzymam sygnał razem z tymi, z którymi jestem, aby opowiadać o tym przedsięwzięciu, pozostanie ono jak jest, a kiedy razem jako Jednia poczujemy to, zostanie ono przedstawione na blogu, i niech tak będzie.

A więc kochana Jednio, którą jesteśmy, jestem bardzo wdzięczna kochanemu Pawłowi, który nigdy nie wie, kiedy się zbudzę i zacznę pisać, a więc dziękuję kochany Pawle, otrzymuj tak, jak dajesz zawsze z serca. PELOHA JEST, MARYANDALAN

No comments:

Post a Comment